Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Maar weer ff voorstellen (styleX)

Filluar nga stylex, Qershor 10, 2008, 07:21:22 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

stylex

Waarschijnlijk omdat ik een poos(je) niet online ben geweest is mijn "Even voorstellen" van een paar maand geleden verdwenen.
Ben nu weer helemaal terug en rij nog steeds in m'n Grandis NA4W.
Inmiddels zijn er al weer wat wijzigingen aan deze schitterende bak gekomen en is ie van 19" Tenzo''s naar m'n oude 20" Tenzo's die onder m'n Previa zaten gegaan.
Omdat die hier en daar door de jaren heen toch wat stoeprand schade opgelopen hebben, en ik in het bezit kwam van een set gepolijst met zwarte DeModa Symphonies in 20" paar week geleden, maar weer verandert.

Maar das niet alles want afgelopen week is de door mij bestelde DAMD Carbon Styling Effect bodykit binnengekomen.
Omdat ik beslist géén voetbal fan ben heb ik gisteren de achterskirt gemonteerd. Mensen, dan zie je toch het verschil van spul wat in Japan gemaakt wordt of ergens anders op deze aardkloot.
Binnen de kortste keren zat de skirt er op. 100% pasvorm en hoefde alleen maar een paar gaatjes boren, de overige gaten kwamen overeen met gaten die reeds in de bumper zitten.

De plaatjes die ik nu plaats komen van de DAMD site. Binnenkort als alles er op zit volgen er de foto's van mijn black beauty.




sp1046mhs1

#1
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd naar de overige afbeeldingen!  ;)

Evo driver

#2
Damn zeg wat een geile bak wordt het maar ben zeker benieuwd hoe het in real life uit ziet kan me nog wel wat fototjes heugen van je vorige voorstelling maar toen vond ik het al een pracht bak en zo zie je ze maar zeeeeer weinig hahahaha ik krijg alleen maar van die standaard grandissen onder handen  :cry:  maar ook die moeten goed gedaan worden dus ....

gr,remco en we wachten op foto's

MarkSanne

#3
Gaaf!! Ben erg benieuwd naar de foto's!!

stylex

#4
Ben op het moment niet echt blij.
Vanmiddag is er namelijk in onze woonplaats een gigantische wolkbreuk geweest met hagelstenen die zo groot waren als ping pong ballen.
Onze beide auto's, de Grandis en een Civic, zijn behoorlijk beschadigd en er zitten in elke auto zo'n 25 deuken  :cry: .
Gelukkig zijn ze allebei all risk verzekert. Hopelijk is het allemaal weer een beetje te herstellen.
De transformatie van de Grandis zal nog wel ff op zich laten wachten................ :roll:

sp1046mhs1

#5
Citim nga: "stylex"De transformatie van de Grandis zal nog wel ff op zich laten wachten................ :roll:
Sneu voor je, 2 auto's beschadigd...

Maarre, transformatie kan toch gecombineerd worden met herstel? Anders ga je 2 maal spuiten...  :roll:

stylex

#6
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "stylex"De transformatie van de Grandis zal nog wel ff op zich laten wachten................ :roll:
Sneu voor je, 2 auto's beschadigd...

Maarre, transformatie kan toch gecombineerd worden met herstel? Anders ga je 2 maal spuiten...  :roll:

Voorlip en achterlip zitten er al op. Fluitje van een cent.
Sideskirts niet gemonteerd want die zag je bijna niet.
Betreft de deuken, dat wordt voor mij een lange lijdensweg. Er staan in de provincie Groningen zo'n 10.000 auto's met hagelschade en er zijn maar een paar restylers, dus dat wordt wachten.
Wachttijden tot december :shock:

sp1046mhs1

#7
Probeer eens buiten de regio. Mogelijk nog voordeliger ook! :D

Informeren kost niets, weet je nog?  ;)

stylex

#8
Hierbij de plaatjes van de DAMD lippen ( :shock: oops, beetje grote foto's geworden)



Evo driver

#9
ziet er super uit man !!!!!

stylex

#10
Citim nga: "Evo driver"ziet er super uit man !!!!!

Bedankt, doet me goed ;)
Weet alleen nog niet wat ik met die gepolijste steigerbuizen moet. Hadden de DAMD skirts er ondergehouden maar vond ze een beetje iel.
Toen toch maar besloten om de bars te laten zitten, staat wel aardig met die gepolijste 20" DeModa's

't Is wel even wat anders dan z'n voorganger.
Kit 1 - Kenstyle


Kit 2 - JP Tokyo (na de crash)

MarkSanne

#11
WHOEHA! Die is DIK man!!!!

sp1046mhs1

#12
Fraai!  8-)

Evo driver

#13
het is en blijft dik die opgedirkte mpv's

Joeri

#14
cool :o
is echt stijl zo
vind ze allebei super ( de tweede iets superder :D )