Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Bobbe en zijn Galant 1600 GL '81

Filluar nga bobbe, Qershor 07, 2008, 11:12:11 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

bobbe

Hallo!,

Leuk dat dit forum bestaat!
Hier wat pics van mijn oude blauwe Galant. Door collega's honend Mitsubsidie gedoopt  :roll:. Ik ben er zeer zuinig op, en rijdt er weinig mee (Ik werk waar ik woon). Als 14 jarig broekie heb ik erin leren sturen. De machine is ongelovelijk robuust en betrouwbaar gebleken, en omdat deze altijd binnen heeft gestaan blinkt hij erover. Hij heeft maar liefst 4 versnellingen  :mrgreen: en nu zo'n 120.000 op de teller. Hippe radio ook hé  :shock: ?






deethan

#1
AAAhhhh, een A161A, die ziet er mooi en origineel uit.

Van dat type was ook ooit een turbo versie.


Die audio sonic maakt het helemaal nostalgisch, doet ie het nog, en maak je zelfgemaakte bandjes met top 40 hits van radio-opnamen?
(want dat deden wij toen)

bobbe

#2
Hahaa inderdaad. Als je goed kijkt zie je een bandje liggen van Claw Boys Claw  :lol: . Toch gaat die radio eruit. Als ICT-er heb ik wat meer eisen, en de tapeunit is nu helaas kapot. Met dat lelijke moderne spul van tegenwoordig mag ik zelf gaan figuurzagen om het allemaal passend te krijgen  :evil:. Zie pic;

Dus binnenkort is de wagen niet meer geheel origineel, zeg maar.
Mooie velgjes op die afgebeelde Turbo, trouwens. Zeer schaars. Ik hoop zoiets nog ergens te vinden.

MarshallStan

#3
mooie wagen. verder nog plannen?

bobbe

#4
Citim nga: "MarshallStan"mooie wagen. verder nog plannen?
Thx. Ik wil de distributieriem (laten) vervangen, want ik weet niet precies hoe oud deze is.
Voor de rest kleine dingen als de motor een beetje reinigen. en hier-en-daar een plastic onderdeel
vervangen voor het oog. Ik mis b.v. een luchtuitlaat (of hoe heet zoiets...);

MikeM

#5
Leuk hoor, en ook wel nostalgie zo'n Galant.

Verbazend zwaar waren die dingen trouwens voor die tijd (RDW gekeken, 1060 kg).

bobbe

#6
Citim nga: "MikeM"Leuk hoor, en ook wel nostalgie zo'n Galant.

Verbazend zwaar waren die dingen trouwens voor die tijd (RDW gekeken, 1060 kg).
Mja... Ouderwets dik plaatstaal. Een tank...

AutoStatic

#7
Hele gave auto!! Ik heb nog een Datsun Cherry gehad uit '79 maar die zag er bij lange na niet zo mooi uit als jouw Galant.