Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

skunk's lancer sportwagon

Filluar nga skunk, Prill 21, 2008, 08:31:33 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

skunk

Hallo Allemaal,

na een lancer gereden hebben en een carisma nu eindelijk een andere mitsubishi.
Het is de Lancer Sportwagon geworden uit 2003. Auto kunnen we volgende week ophalen en dan zal ik eigen foto;s plaatsen.






En nog 2 fotos van de vakantie in duitsland waar de 2 mitsu naast elkaar stonden voor de laatste keer. Mijn schoonpa gaat waarschijnlijk ook een lancer wagon kopen als vervanging voor zijn lancer.


Joeri

#1
mooie wagen
en een cool stuur  :o

Marwin

#2
Mooie wagen hoor, ook erg mooie kleur. Dat silver staat hem goed. Ik zelf heb het 2006 model (facelift) en ben er nog steeds tevreden over geen enkel probleem (behalve nu net 1 dag nieuwe banden, en nu al 1 lekke band voor) Maar goed, veel plezier er mee en geniet er van. SUCCES !!  :D

Coltcao

#3
Welkom hier!

skunk

#4
bedankt voor de reacties en nu eigen fotos geplaatst

Dj

#5
Leuk dit die 2 lancer's naast elkaar :) zo'n sedan zie je toch ook niet alle dagen rijden moeten zeggen ...

skunk

#6
klopt de sedan zijn er maar een paar van verkocht. Best jammer is een mooie auto waar een hoop mee gedaan kan worden door styling.

MarshallStan

#7
mooie auto. heb mijn sedan na een jaar verkocht wegens aankoop nieuw model. het was een 1.6 benzine en ging wel lekker. alleen schakelen ging af en toe niet zo vlot. jammer dat lancer's zo'n ondergewaarde wagens zijn want zijn zeker waar voor hun geld. het voordeel is dat je hier in belgie niet snel een andere ziet rijden. veel plezier aan je kijkers, greets