Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ook maar even voorstellen..

Filluar nga TResaEclipse, Tetor 26, 2007, 07:05:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

TResaEclipse

Heey
Iemand wilde graag dat ik mezelf ook even aan mezelf ging voorstellen, dus hierbij. :D
Ik ben Theresa, ben 18 jaar ''oud'' en woon in Katwijk.
Doe een opleiding tot 2e autotechnicus en ben bezig met me 2e jaar nu. Zit 1 dag op school en de rest van de week werk ik bij het bedrijf auto xl in leiden.

Sinds 2 maanden en 6 dagen eindelijk me rijbewijs! Uiteraard alles in 1 keer gehaald natuurlijk.
Voordat ik me rijbewijs had al druk op zoek geweest naar een auto. Was aan het twijfelen tussen een honda civic coupe of een eclipse.
Maar ik wou iets speciaals hebben wat je niet op elke straathoek ziet dus maar voor een eclipse gekozen. Was uiteraard ook veel mooier dan een civic..
Dus toen maar vaak op marktplaats staan kijken.. en ja hoor, een mooie rooie eclipse, maar in DRENTHE. Heen en weer, 400 km. Tja, dat heb je er dan wel weer voor over. 1e keer daarheen gereden en alleen gekeken, 2e keer maar gelijk meegenomen :D Want je moet er toch nog een nachtje over slapen.
Nouja, en dat was het hele verhaal dan weer. Nu staat ie eindelijk voor de deur en wacht totdat ik hem weer uit laat :mrgreen:

Als je nog vragen hebt over wat dan ook, vraag maar raak :)
En om het nog ff af te leren, een paar foto's








sp1046mhs1

#1
Bedankt voor je introductie. Wel leuk, een vrouw erbij. En nog technisch ook!  8-)

Nog plannen met je auto?  :ugeek:

Menno

MarkSanne

#2
Welkom! Leuke auto als eerste auto zeg!!!

TResaEclipse

#3
Heb heel veel plannen :D
Maar ga eerst beginnen met velgen. Waarschijnlijk 18 inch, of als ik in een gekke bui ben 19 inch.
Voorlopig hou ik het dus maar op 18. Maar dat komt pas volgend jaar als de winter voorbij is :) Raken ze tenminste niet beschadigd door wat dan ook..

Blue Eclipse

#4
Welkom op het forum. nog een kattuker erbij altijd gezellig en nog met een Eclipse ook  :D .

Succes met de clipse en tot gauw weer op een meeting.

GHINO

#5
Welkom op het forum, have fun, En leuk heh die drempels daar......
Weet nu tenminste wel van wie die eclipse is :mrgreen:

Gezellig en gaaf dat er weer een Katwijkse Eclipse bij is.

Blue Eclipse

#6
Er komen er steeds meer in Katwijk  :D

GHINO

#7
Citim nga: "Blue Eclipse"Er komen er steeds meer in Katwijk  :D
Ja maar voor zover ik weet is er echt maar 1 rode eclipse in die straat :mrgreen:

TResaEclipse

#8
Haha ja dat wel..
Maar tot nu toe 3 eclipsen gezien in katwijk.. Die van jullie, mijne en dan nog een 3e generatie int wit.. Die woont volgens mij ook hier.
Zie hem elke keer staan op de inrit.

Maar ff een update!
Me openluchtfilter zit erop :D  Moet alleen nog ff een keer wat buizen halen om er een cold air intake van te maken, want hij zit ook best krap daar. Past allemaal net..
Zal nog wel een foto maken

GHINO

#9
4.
een 1ste gen ragt ook ergens rond.

die 3de is n parelmoerkleurige coupe toch? die is echt gaaf.

Ben wel benieuwt naar pics.
Voel me wel half ingeslote zo hoor.... als ik via de ene weg rijd kom ik langs Niels en Petra en via de andere weg langs Theresa....
En op een 3de manier om me dorp uit te komen kom ik langs...jawel...die zwarte galant met evo spoiler.....
Lucky bastard ben ik dus :mrgreen:

Blue Eclipse

#10
Je moet toch echt een blij mens wezen  :lol:  :lol:

Bij sportschool Multisport waar wij lid van zijn komt nog een eclipse, zelfde kleur als de onze. Weet alleen niet of het nou een katwijker is of wat anders...

TResaEclipse

#11
Nog niet tegen gekomen.. net zoals die 1G waar jullie het over hadden..
Maar jullie zie ik btw ook nooit zo maar rijden haha

Maja hier een foto van me luchtfilter, met dank aan de fotograaf Ghino

Evo driver

#12
Hé theresa zo toch evne je zelf aan je zelf voorgesteld zie ik  :oops:  nee joh geintje. Maar leuk om een vrouwelijke monteur in het midden te hebben zie je niet vaak jammer genoeg.

gr. remco

GHINO

#13
@Theresa dan moet je maandag tussen 6:30 en 7:00 in de rijnstraat gaan staan :mrgreen:

TResaEclipse

#14
Haha dat is mij te vroeg :P