Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mijn Colt (Colt-Driver)

Filluar nga colt-driver, Tetor 04, 2007, 06:47:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

colt-driver

#15
Het is het buitenste lager van de secundaire as die helemaal verrot is. Hij heeft zelfs stukjes van de lagerschaal gebroken !!!


Het bovenste lager gaat het om


De happen uit de schaal



(Thnx to Evo-Driver)

sp1046mhs1

#16
Citim nga: "colt-driver"(Thnx to Evo-Driver)
Hoezo? Heeft hij je bak aan gort geholpen?  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Nee, snap 'em wel, hoor! Is het een dure reparatie?

colt-driver

#17
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "colt-driver"(Thnx to Evo-Driver)
Hoezo? Heeft hij je bak aan gort geholpen?  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Nee, snap 'em wel, hoor! Is het een dure reparatie?

Goedkoop is anders  :lol:
maar gaat erom dat ik nu weer lekker rond kan tuffen  8-)

MarkSanne

#18
Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!

colt-driver

#19
Citim nga: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!
de gevulde koeken en appelkoeken maken dat wel goed toch  8-)

MarkSanne

#20
vast!!!  :D

Steven

#21
Ja de appelkoeken waren super!! :mrgreen:

Nou niet weer stil komen te staan hoor nick!!!!!!!

Evo driver

#22
Citim nga: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!

Steven heb de bak gedaan en ik alleen de spy-pics gemaakt  :lol:  Maar de koeken waren zeker lekker hoor moest ze wel allebei even proeven natuurlijk  :o

colt-driver

#23
Citim nga: "Steven"Ja de appelkoeken waren super!! :mrgreen:

Nou niet weer stil komen te staan hoor nick!!!!!!!

Nee dat is niet te hopen, maar dat betekend ook geen lekker dingen voor jullie  8-)  hahahah
Citim nga: "Evo driver"
Citim nga: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!

Steven heb de bak gedaan en ik alleen de spy-pics gemaakt :lol: Maar de koeken waren zeker lekker hoor moest ze wel allebei even proeven natuurlijk :o

Dussss jij moet er weer 2 hebben hahahah  :lol:

Anonymous

#24
Citim nga: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!

Mark een beetje reclame maken voor je zelf is nooit weg toch? :D  :D  :D Maar als ik Steven zo af en toe eens hoor, dan heeft hij toch al héél wat ervaring op dat gebied, en je weet maar nooit of die expertise nog eens te pas komt, b.v. als je straks (nadat je bent verhuisd naar jullie nieuwe huis) nog eens aan de grijze GTI gaat beginnen, dus ga alvast maar sparen voor appelkoeken :)  :)

Hans (GTI-tje)

Evo driver

#25
Citim nga: "colt-driver"
Citim nga: "Steven"Ja de appelkoeken waren super!! :mrgreen:

Nou niet weer stil komen te staan hoor nick!!!!!!!

Nee dat is niet te hopen, maar dat betekend ook geen lekker dingen voor jullie  8-)  hahahah
Citim nga: "Evo driver"
Citim nga: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!

Steven heb de bak gedaan en ik alleen de spy-pics gemaakt :lol: Maar de koeken waren zeker lekker hoor moest ze wel allebei even proeven natuurlijk :o

Dussss jij moet er weer 2 hebben hahahah  :lol:

Psst ik had er 3 het was erg zonde om er dus eentje te laten liggen  :oops:  :lol:

colt-driver

#26
Even 2 updates:

Sticker die ik ontworpen heb is naar de drukker, deze komt op het achterraam:


En knipperlichten die ik had liggen erin gezet:


sp1046mhs1

#27
Citim nga: "colt-driver"Sticker die ik ontworpen heb is naar de drukker, deze komt op het achterraam:
Leuk ontwerp, zeker! Heb je overwogen de diamont in nieuwe stijl te doen, maw zilver? ;)

Evo driver

#28
ey nick en werken ze ook ???? ennehh je mag je wielen wel eens schoonmaken joh  :mrgreen:

colt-driver

#29
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "colt-driver"Sticker die ik ontworpen heb is naar de drukker, deze komt op het achterraam:
Leuk ontwerp, zeker! Heb je overwogen de diamont in nieuwe stijl te doen, maw zilver? ;)
Nee ik ben oldskool  8-)

Citim nga: "Evo driver"ey nick en werken ze ook ???? ennehh je mag je wielen wel eens schoonmaken joh  :mrgreen:
Ja ze werken hoor remco ;)
Ja ik weet het maar het weer daarvoor zit niet echt mee he  :evil: