Welkom op het forum!Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"
(Thnx to Evo-Driver)
Citaat van: "colt-driver"(Thnx to Evo-Driver)Hoezo? Heeft hij je bak aan gort geholpen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nee, snap 'em wel, hoor! Is het een dure reparatie?
Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!
Ja de appelkoeken waren super!! :mrgreen: Nou niet weer stil komen te staan hoor nick!!!!!!!
Citaat van: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!Steven heb de bak gedaan en ik alleen de spy-pics gemaakt :lol: Maar de koeken waren zeker lekker hoor moest ze wel allebei even proeven natuurlijk
Citaat van: "Steven"Ja de appelkoeken waren super!! :mrgreen: Nou niet weer stil komen te staan hoor nick!!!!!!!Nee dat is niet te hopen, maar dat betekend ook geen lekker dingen voor jullie 8-) hahahahCitaat van: "Evo driver"Citaat van: "MarkSanne"Zo te zien mag je ook Steven wel bedanken (zie gestikte naam op mitsu-overall op laatste plaatje)!Steven heb de bak gedaan en ik alleen de spy-pics gemaakt :lol: Maar de koeken waren zeker lekker hoor moest ze wel allebei even proeven natuurlijk Dussss jij moet er weer 2 hebben hahahah :lol:
Sticker die ik ontworpen heb is naar de drukker, deze komt op het achterraam:
Citaat van: "colt-driver"Sticker die ik ontworpen heb is naar de drukker, deze komt op het achterraam:Leuk ontwerp, zeker! Heb je overwogen de diamont in nieuwe stijl te doen, maw zilver? ;)
ey nick en werken ze ook ? ennehh je mag je wielen wel eens schoonmaken joh :mrgreen: