Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Super Top, Gusht 10, 2007, 08:46:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Super Top

#15
En Erik, bedankt voor je tip ik hoop het binnenkort te kunnen uitproberen.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Lancerik

#16
Citim nga: "Super Top"En Erik, bedankt voor je tip ik hoop het binnenkort te kunnen uitproberen.

Und?

GHINO

#17
Citim nga: "Super Top"Het vierkante apperaatje is inderdaad een werklamp zoals je ze ook op vrachtwagens vind.
Ben goed... weet het..... i RULE :mrgreen:

sp1046mhs1

#18
2e topic in 1,5 min. dat ik zie hoe Ghino reageerd. Waar is mijn emmertje...  :ugeek:

Super Top

#19
Heb eindelijk foto's kunnen maken gisteren.
Eerst de auto even netjes gewassen.
Vind het toch een prachtige auto.

Hier zijn de foto's.














Foto's van de binnenkant zal ik zo even gaan maken. Binnenkant gister ook helemaal schoon gemaakt dus die kan er ook weer even tegenaan. Vorige eigenaar is wel een vetkees geweest toen ik de auto net had opgehaald meteen met veel pijn en moeite het interieur schoon weten te krijgen. Maar de auto knapte er gigantisch van op.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Lancerik

#20
Nette bak man!

sp1046mhs1

#21
Citim nga: "Super Top"

Fraai! Krijg gelijk weer dierbare herinneringen aan mijn ´oude´ Colt ´90 1.5GLXi...  :ugeek:

Verschil: ik had toen géén trekhaak & luxe dak, daarentegen had ik wél de reflectorplaat (tussen de achterlichten) op de kofferklep waaraan de kentekenplaat zat. Serieus, dit maakt deze Colt écht af, hoor!  8-) Probeer deze op de kop te tikken, het loont de moeite!  :twisted:

De Colt heeft één nadeel: vlak na het wassen kan je het lekkere kontje al gauw wéér wassen!  :twisted:

sp1046mhs1

#22
De hoedenplank van deze Colt kan niet veel gewicht hebben van wat zwaardere speakers. Tip: de plateau's naast de hoedenplank ophogen met MDF & daarin (extra) speakers plaatsen. Ik had op die manier achterin in totaal 4 speakers!  ;)

Super Top

#23
Ik zal eens kijken of ik ergens zo'n reflectorplaat kan vinden, ik heb wel vaker colts gezien met zo'n plaat ziet er toch ff wat beter uit. (kan ik gelijk de kentekenplaat recht monteren)

De kenwood luidsprekers die in de hoedenplank zitten zaten er al in toen ik de auto kocht. Heb ze uitgeprobeerd maar alleen uit de rechter komt geluid. Dus die luidsprekers maar weer afgekopeld. Heb gewoon in de kofferbak 2 samsung huiskamer luidsprekers staan. Komt meer dan genoeg geluid uit. Heb ze ook niet nodig. 2 gaten in de hoedenplank is ook lelijk dus daarom zitten ze er nog in.

Ik zal zo even wat foto's posten van het interieur.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

sp1046mhs1

#24
En qua kosten vallen speakers ook wel mee: op die plateau's had ik Magnat 40/60 rms (als ik mij kan herinneren stond het zo vermeld) en 4-weg Boschmann in de hoedenplank. En voorop van de zwarte markt in Beverwijk tweeters & die op het dashboard geplaatst. Misschien dat er nog 'n forumlid is die verdere adviezen kan geven over betaalbare en acceptabele audio. Of mogelijk wat heeft liggen?  ;)

Die reflectorplaat kostte eind '90 al ƒ125,- excl. btw bij de dealer. Hopelijk heeft Van Deyne oid deze voor minder!  8-)

Super Top

#25
Hier de foto's van het interieur zowel bij dag als bij nacht.

Zoals het er overdag uitziet.







En zoals het er bij nacht uitziet.





De verlichting van de 27mc zender was oorspronkelijk geel/oranje, dit vond ik niet mooi bij de rest van de interieur verlichting.
Maar na een bezoekje aan de electronica zaak de bak opengeschroefd en de verlichting van de bak aangepast zodat deze netjes groen licht uitstraald in lijn met de rest.  :)
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Super Top

#26
Citim nga: "sp1046mhs1"En qua kosten vallen speakers ook wel mee: op die plateau's had ik Magnat 40/60 rms (als ik mij kan herinneren stond het zo vermeld) en 4-weg Boschmann in de hoedenplank. En voorop van de zwarte markt in Beverwijk tweeters & die op het dashboard geplaatst. Misschien dat er nog 'n forumlid is die verdere adviezen kan geven over betaalbare en acceptabele audio. Of mogelijk wat heeft liggen?  ;)

Die reflectorplaat kostte eind '90 al ƒ125,- excl. btw bij de dealer. Hopelijk heeft Van Deyne oid deze voor minder!  8-)

Ik ben begonnen met een aldi radio, je weet wel zo'n MT-Logic. Maar nadat deze net buiten de garantie kapot ging heb ik eerst nog een aldi radio van mijn ouders gebruikt (deze haperde verschrikkelijk) maar dat was ook niks. Daarna heb ik een Kenwood aangeschaft, ik kon mijn oren niet geloven wat een verbetering in geluidskwaliteit dat alleen al gaf. Laat maar weten over audio ik ben wel geinterresseerd. Heb een keer een subwoofer zelf gebouwd voor in de auto, maar deze staat nu in de garage.

Goeie tip zal als ik in de buurt kom eens bij van Deijne langs gaan voor de reflectorplaat. Ben er in het verleden ook vaak geweest met mijn Swift.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Eclipse4Life

#27
Hey welkom hier ;)
Gelukkig dat je de juiste colt hebt gevonde ;)
Suc6 met je Colt
Greetz

sp1046mhs1

#28
Hey SuperTop,

Ik heb recente foto's van je Colt gezien, maar misschien kan je ze hier ook delen met anderen??!?  :mrgreen:

Ciao!
sp1046mhs1 :lol:

Super Top

#29
Goed maar dan moet ik wel even een stuk terug in de tijd als ik dat zo zie.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top