Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga snoeiganger, Prill 05, 2012, 08:47:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

snoeiganger

hoi
mijn naam is menno en ben al sinds 14 jaar een trotse bezitter van meerdere starion's
Was vroeger ook al lid van het forum maar zal me nog een voostellen om geen scheve gezichten te krijgen
vroeger een starion small body gehad, motor 2 liter 8 klepper met turbo, goed voor 180 pk
vond alleen altijd de wide body's mooier en heb er een in 2000 gekocht, heb de small body aan een andere starion fan verkocht die hem ging restaureren.
in 2010 was het lichtknopje afgebroken waardoor ik de auto niet meer kon starten door de startonderbreker in combinatie met het alarm
Dus toen in breda een import starion uit california gekocht want een lichtunit voor deze auto's is niet meer te krijgen.
Vrij prijzig 600 euro voor een lichtknopje maar ja als je er een complete starion voor krijgt valt het wel mee
Lichtunit bij mitsubishi dealer zou ook 225 euro ex btw kosten dus zo duur was hij niet en een mooie auto erbij voor de onderdelen.
Verder ben ik getrouwd met brenda, ben 39 jaar en werk bij vredestein.
Zo vind ik het wel genoeg want praat niet graag over mezelf

groeten menno

Lancer15gli

Genoeg genoeg??

Waar zijn de fotos :P  van die mooie bolides?

Tjoekert