Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
Citaat van: "Roy"En aakomende rodeo in Dedemsvaart rij ik in deze manse machine <afbeelding Twingo>Da's nog eens een lichte auto, niet bang dat dit te weinig vermogen, stevigheid en betrouwbaarheid zal bevatten? :lol: Citaat van: "GTI-tje" ;) ;) oef Menno we gaan nu teveel off-topicSorry... :oops:
En aakomende rodeo in Dedemsvaart rij ik in deze manse machine <afbeelding Twingo>
;) ;) oef Menno we gaan nu teveel off-topic
Citaat van: "Roy"En aakomende rodeo in Dedemsvaart rij ik in deze manse machine <afbeelding Twingo>Da's nog eens een lichte auto, niet bang dat dit te weinig vermogen, stevigheid en betrouwbaarheid zal bevatten? :lol:
Wordt tijd dat je een foto van je zelf opstuurt, ben wel benieuwd hoe die persoon eruit ziet die gek is van; Autorijden, motorrijden, kijken naar MotoGP, F1, WRC, A1GP, WTCC etc.... Moet toch wél een snelle jongen zijn ;) :lol: :ugeek:
wat voor motor heb je?foto natuurlijk :geek:
Citaat van: "Roy"wat voor motor heb je?foto natuurlijk :geek:XJ600-S Diversion uit '95: