Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Colt cabrio uit 2008 raammechanisme

Filluar nga Inoa, Korrik 15, 2022, 10:36:05 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Inoa

Hi allemaal,


Gister hoorde ik een kraakje met het raam (linksachter) omhoog doen, toen ik bij aankomst thuis het dak dicht wilde doen ging het moeilijk naar beneden. Raam doet nu niets meer en dak gaat niet meer dicht. Conclusie van de garage: het mechanisme is stuk. Bij hun leverancier op de website was het onderdeel niet op voorraad, hij kreeg ze telefonisch niet te pakken. Mitsubishi dealer zei dat het onderdeel €428 ex btw kost, wat een geld! Ik had gisteravond al gegoogled en zag prijzen rond de €100. Volgens de garage zijn dat niet de betrouwbaarste plekken om een onderdeel te kopen, kans dat het dan snel weer stuk is. Heeft iemand een idee waar je zo'n onderdeel goedkoper en toch goed kan krijgen? Garage belt me nog terug als ze hun leverancier gesproken hebben, maar ik heb geen geduld   :'(


Hendrik jan


Inoa

Mijn garage vertrouwt dat soort onderdelen niet. Zei me dat dat soort websites niet heel betrouwbaar waren, kopen vaak afgekeurde partijen op etc. De monteur zet dat je dan grote kans hebt dat het weer snel stuk is. Ze hebben ooit wel eens een gereviseerde motor in mijn auto geplaatst, dus ze staan echt wel open voor zo'n optie, alleen dan betrouwbaar.


[size=0px]www.mitsubishionderdelen.nl[/size] Heeft veel negatieve reviews op google.

Hendrik jan

Beetje laat . Maar het is beter dan 2de hands ,want dan moet je maar afwachten , en er heel duur aan.  en met garantie.😊