Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Probleem Centrale deurvergrendeling

Filluar nga XConvict, Nentor 01, 2020, 03:14:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

XConvict

Hallo leden,


Ik heb een probleem met mijn centrale deurvergrendeling en de handsets.
Ik weet dat bij mijn space star uit 2003 ooit een andere Keyless entry ECU is ingezet met nummer MR916006.
Sindsdien doet de knop in de deur om de portieren op slot te doen niets meer en met de sleutel de portieren open doen via de rijdersportier
gaan ze wel open maar niet meer dicht (toch een verkeerde ECU?) of moet dat ingeleerd worden? De dealer hier in Groningen is niet echt behulpzaam.

Weet iemand het juiste nummer van de keyless entry ECU voor een space star uit 2003?
Ik zie op internet namelijk ook wel nummer MR238029 tegen voor mijn auto.

Nu is mijn handset kapot (het rubberen knopje is gescheurd en verloren) en nu ben ik op zoek naar
aftermarket handsets (433 mhz ID46 of ID47 chip?) die werken op een space star of een los kastje waar ik het inwendige kan overzetten.

Alvast hartelijk dank voor jullie meedenken! Fijne zondag.


UPDATE 02-11-2020: Vandaag een andere ECU Module gehaald bij Japoto in Wirdum en jawel, alles werkt weer zoals het hoort! Paniekknop en via de deur werkt alles weer normaal.
Nu nog op zoek naar een andere behuizing voor de afstandsbediening. (of een nieuwe werkende)

Voor de liefhebber, ik heb dus nu een keyless entry module over met nr: MR916006 van 02-09-09
Ik weet niet voor welke auto die is maar NIET voor een Space Star uit 2003.
Als je de porto betaalt, mag je hem zo hebben. Ophalen mag natuurlijk ook. PM me maar dan.