Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Homokineet vervangen Spacestar 2004

Filluar nga Jim, Gusht 23, 2020, 10:30:53 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jim

Even voorstellen, ik ben Jim en rij denk ik 8 jaar bijna probleemloos  met m'n Spacestar overal naar toe. Maar de laatste tijd rateld het bij het optrekken in de bocht. Ben er al mee bezig geweest om de homokineet er af te krijgen aan de wielzijde, maar ik durf niet het met een grote hamer los te slaan. Heb de veerpoot ook los gehad om het te kunnen kantelen voor meer ruimte. Mijn vraag is of er nog iets achter zit wat je niet kan zien waardoor het bijvoorbeeld nog geborgd zit. Of is het een kwestie van goed inspuiten met wd40 en dan toch los slaan?
Alvast bedankt voor een reactie.

Nobodie14


Jim

Hallo Nobodie14, bedankt voor je reactie. Had ondertussen de nieuwe homokineet eens goed bekeken, en zie in ieder geval geen sleuf voor een borgring op of achter de spiebaan. Het zou dan gewoon eruit moeten kunnen. Met een beetje geweld, omdat de spiebaan vast geroest zit in het fusee huis. Maar wat je zegt ik vond in de doos inderdaad een borgring voor op de as vermoed ik. Maar nu reist er nog een vraag. Omdat ik wat meer kracht ga gebruiken moet ik nog op kwetsbare dingen letten?

Jim

Hoi, ik ben er al achter. Het moet goed worden ingespoten met wd40 en dan kan ik het gewoon eruit tikken.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Groet.
Jim