Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Re: mitsubishi eclipse gsi klein probleem en voorstellen deel 2 :)

Filluar nga Eclípse-dude77, Dhjetor 01, 2014, 08:18:07 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Eclípse-dude77

Hallo mensen en autoliefhebbers!
 
Na een hele tijd afwezig te zijn geweest en een auto te hebben gehad die gewoon goed rijdt heb ik nu wat meegemaakt;
de voorkant zit behoorlijk in elkaar door iemand die met 30km/u achteruit reed...

het hoe en waarom is niet belangrijk, maar het feit is dat ik nu [snel] goede/bruikbare onderdelen nodig heb.  :( 
wat zit er kapot/verbogen?


subframe van voorbumper in elkaar geduwd
voorbumper is vervormd
stadslicht aan de passagierkant is glas gesprongen, licht doet het nog
middenlicht/transparante mitsubishi eclipse logokapje zit een scheur in.
dimlicht aan de passagierkant staat licht naar binnen en loopt aan met inklappen.
motorkap is iets vervormd en gaat aan de voorkant niet goed langs het rechterdimlicht. [schraapt]

wie kan mij helpen en/of heeft er goed advies wat nu de volgende te nemen stappen zijn.
reparatie ga ik zelf doen met een maat, de auto wordt NIET in een werkplaats met bijpassend uurloon gezet.

deze 2 rechterhanden moeten dit klusje gaan klaren  :o   ???   ahum.


bruikbare tips mensen, please ;)  de auto moet voor begin volgend jaar zijn APK...
wat MOET zeker goed zijn wil hij de APK doorlopen, en heb je onderdelen of tips?  ::)


laat het me weten svp.  :)


Eclípse-dude77

dit nieuwe topic is gestart omdat ik de vraag kreeg door de site-admin om een nieuw topic te starten, en dat eigenlijk beter zou zijn. Ik was hier al geruime tijd niet geweest.



excuus mensen.  8)   ;D

Eagle1982

Zie nu pas het 2e topic ( lijstje ongelezen topics van boven af door gegaan ) dus dan zal ik mn post ook even in het juiste topic plaatsen.


Balen man, je hebt er altijd van die piloten bij zitten.
Maar hoe is het verder verzekeringstechnisch geregeld, ik bedoel wanneer jij stil staat ben jij niet fout, wanneer iemand achteruit rijdt verricht deze een bijzondere manoeuvre en is deze ten alle tijden fout.

Verder moeten voor de APK de volgende punten hersteld zijn:
- Alles in het kader van verlichting, dus ook de evt. afstelmogelijkheid ( als bijv. 1 lamp niet wil stellen haal dan de schakelaar uit het dashbord )
- Er mogen geen scherpe ( uitstekende ) delen aanwezig zijn
- Subframe mag niet dermate beschadigd zijn dat het ten nadele is van de sterkte ervan (een krasje of een deukje maakt niet uit)

Hopen dat je gunstig aan de benodigde onderdelen kunt komen.

Sterkte met het herstel in ieder geval...

Eclípse-dude77

#4
nou mensen, er is weer nieuws.


de auto gaat de apk niet meer halen deze keer, kokerbalken van dorpels zijn volledig doorgerot.
schadeherstellers zien er geen heil meer in.
morgen gaat de auto naar de sloop......  :'( :'( :'(


maar ik heb nog onderdelen liggen voor dit type wagen! waaronder;



-voorbumper  [met gebruiksschade, met een beetje spuiten is dit weer mooi te krijgen]
-klapkoplamp rechts passagierszijde
-de ORIGINELE radio met cassettebandje mogelijkheid!!
-bobine
-PTU electronische ontsteking
-nieuwe achterremschijven nog in de doos



heb je nog wat nodig, laat het mij weten.

later!  :( :o



Roepie73

Heb een ecu nodig , maar ligt zeker al op de sloop?gr.Rob

Eclípse-dude77

#6
de auto ligt al op de sloop, maar onderdelen heb ik nog.


Roepie73


Eclípse-dude77

nee, de auto is helaas weg ik heb niets meer behalve bovenstaande onderdelen.

4Koen63

Jammer dattie naar de sloop is :(


Maar ik weet iemand die die onderdelen misschien wel kan gebruiken..! Ik geef het ff door :-)

Eclípse-dude77

#10
Citim nga: 4Koen63 ne Janar 24, 2015, 10:55:51 MD
Jammer dattie naar de sloop is :(


Maar ik weet iemand die die onderdelen misschien wel kan gebruiken..! Ik geef het ff door :-)


dankjewel,

tja, de auto was al bijna 2 weken over de apk heen, toen ik hem alsnog er doorheen wilde krijgen vonden ze dit na een beetje poken en goed kijken, dit was nog maar 1 kant. !!
schadeherstelbedrijf wilde er niet eens aan beginnen na uitgebreid onderzoek, ook al bood ik 1000€ zeiden ze. 


toen was ik er wel klaar mee na meer dan 2 jaar,
jammer maar helaas. ;)

4Koen63

Zooo, da's wel ernstig ja!!


Ja daar kom je eigelijk niet achter aangezien de zijskirt daar overheen zit.

Eclípse-dude77

-voorbumper  [met gebruiksschade, met een beetje spuiten is dit weer mooi te krijgen]
-klapkoplamp rechts passagierszijde
-de ORIGINELE radio met cassettebandje mogelijkheid!!
-bobine
-PTU electronische ontsteking
-nieuwe achterremschijven nog in de doos




mensen, ik heb deze spullen nog steeds liggen, even bumpen dit topic. :)