Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen RPV

Filluar nga RPV, Korrik 21, 2014, 02:40:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

RPV

Hallo, hierbij stel ik mij even voor.

Ik ben Robert en sinds vorige week staan er twee Mitsubishi's bij ons op de oprit. De Colt CZ5 1.5 InStyle uit 2004 hadden we al een dik jaar en sinds vorige week nu ook een Lancer CY0 Sports Sedan 1.8 MIVEC Intense uit 2008 (Thunder Blue T65). Hiervoor heb ik nog een Carisma 1.8 16v uit 1996 en een Lancer Wagon 2.0 Intense uit 2005 gereden. Deze laatste is afgeschreven na een ongeluk zo'n 3 jaar geleden, echter ondanks dat hij total-loss was verklaard rijdt hij nog vrolijk rondt volgens de RDW. Hierna heb ik even een uitstapje gemaakt naar een duitse auto, maar ben toch weer terug gekomen op de fantastische rijeigenschappen van een Mitsubishi.

Aangezien de Colt en de Lancer al relatief goed uitgerust zijn verwacht ik niet grootse modificaties te gaan doen, maar zeg nooit: nooit. Momenteel ben ik van beide auto's de achterste ruiten aan het verduisteren zodat de kinderen wel bescherming van de zon hebben zonder de foei-lelijke zonnegordijntjes.

Zal even wat foto's zoeken/maken van de auto's om er bij te posten.

RPV

Zoals beloofd:

Huidige Mitsubishi's:





Vorige Mitsubishi's:







Super Top

Hallo Robert,


Welkom hier op het forum.
Mooie collectie Mitsubishi's heb je gehad en heb je nu.
Jammer van de Wagon. Maar goed te horen dat hij nog steeds rond rijd.


Heel veel leesplezier hier op het forum.
Wellicht begint het toch te kriebelen qua modificeren als je de topics van sommigen anderen hier op het forum bekijkt.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top