Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

NEEEEEEE!!!

Filluar nga Bart, Dhjetor 05, 2011, 06:53:37 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Citim nga: deethan ne Dhjetor 09, 2011, 09:16:28 MD

...en pas daarna een snelle Japanner.


Hmmm.... Als je een snelle Japanner wilt rijden zou ik dat doen vóór een Italiaan. :o
Italiaanse wagens zien er leuk uit, maar zijn niet te vertrouwen.
Als je wilt blijven leven kun je maar beter meteen voor een snelle Jap gaan, hoef je die Italiaan ook niet meer. :D

Bart

Daarom zeg ik GT-R R35   :P

DannyColt12v

neeeee??

zijn maar ferrari's  :-X
waren het GTR's dan zou ik het echt vreselijk vinden :P

Bart

Haha ja ben ik het mee eens maar alsnog.. als ik mijn auto mocht inruilen voor een ferrari had ik het ook direct gedaan hoor... alleen dan verkoop ik hem gelijk en dan komt er een GTR R35  :-\ haha ;)

DannyColt12v

zou van me leven nog geen ferrari willen hebben  :-X

GHINO

Zou best wel een Lamborghini of Ferrari wille hebbe... tot de rekening van de wegenbelasting/benzine ... :D

DannyColt12v

kon toen via me rijschool een aantal keer ferrari rijden voor een redelijke prijs..
mjah dat soort wagens laat me echt koud  :-X  net zo als het weer vandaag :P

Eagle1982

Ik droom liever over iets dat in de toekomst wel haalbaar is.
Ferrari en Lambo, ja design is geweldig, power genoeg, maar toch brandt er nogal regelmatig een Ferrari uit.
En Lambo kent ook een lekker nadeeltje:
kom er eens uit...

Bart

Haha ja ik geef je gelijk alleen TOCH zou ik er wel dagelijks in willen rijden. Ik h op zandvoort gereden met lambo gallardo aston martin vantage en porsche gt3 en ik moet toch zeggen dat dat prettig rijd. Waarin de pirsche in het bijzonder.Je voelt je echt wel veilig in zon ding hoor. En eiedere auto heeft gebreken..

Chaoth

Niet de auto heeft vaak gebreken, maar de bestuurder.. Daardoor gaat het veelal mis..

Eagle1982

Citim nga: Chaoth ne Dhjetor 14, 2011, 08:03:38 MD
Niet de auto heeft vaak gebreken, maar de bestuurder.. Daardoor gaat het veelal mis..


Valt natuurlijk wat van te zeggen, maar ook over de wagens valt wel het één en ander te zeggen.
Neem nou die Italianen, als er bij de filemeldingen op de radio gezegd wordt dat er file staat door een autobrand dan is het 9 van de 10 keer een Italiaan (met name Alfa is er goed in  :D )


Maar inderdaad, vaak ligt een ongeluk aan de bestuurder zelf.