Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen, Tom84

Filluar nga Tom84, Shkurt 17, 2014, 02:49:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Tom84

Hallo allemaal,
Ik ben Tom, en samen met mijn vrouw waren we ivm de komst van onze 2e al een klein beetje aan het zoeken voor de opvolger van onze Fiat Bravo 1.4t-jet. Was een heerlijke auto maar het werd te klein, zeker omdat we nog al eens op bezoek gaan bij m'n schoonouders in Friesland.
Na een tijdje zoeken tussen al wat occasionland in de aanbieding had viel mijn oog op een Mitsubushi Outlander. Suv's waren toch echt niet mijn eerste keus, maar toch. Het ging om een Mitsubihi Outlander 2.4 Intro Edition uit januari 2009 met 44500km op de teller, dus had deze auto nog geen 9000km per jaar gereden, dat klonk mij niet slecht in de oren. En aangezien de auto hetzelfde rook als die van mijn opa en oma zal deze wel van een ouder echtpaar zijn geweest, rook- en diervrij trouwens.
2 weken geleden zijn we dus bij de Mitsubishi wezen kijken, wat was ie groot en stoer! Verkoper erbij, beetje praatje en ja, dan toch maar even een proefritje maken, snelweg, woonwijk, drempels, optrekken, remmen. Tja, stiekem vonden we dat de Mitsubishi toch wel erg lekker reed! Een grotere auto stond sowieso op de planning, dus hebben we rond de tafel gezeten en de handtekening gezet. Afgelopen vrijdag 14 februari mochten we de Outlander dan eindelijk ophalen :)  En vanaf de proefrit tot op heden wat eigenlijk nog niet zo heel lang is echt geen spijt gehad van deze aanschaf, en ik hoop dat dat zo mag blijven! Vandaag scheen eindelijk het zonnetje lekker, dus gelijk maar even foto's gemaakt.

Waterkastanje

Welkom hier op het forum, de wagen ziet er inderdaad patent uit!
Mag je er veel en veilig rijplezier aan hebben!!

Chaoth

Hallo Tom!

Allereerst van harte met de Outlander! Stoere auto is het!

Veel plezier en veilige km's met de bolide!