Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstelllen, binnenkort Outlander bezitter?

Filluar nga foxxx1969, Tetor 06, 2013, 10:39:09 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

foxxx1969

Beste leden,


Ik heb me als eerste instantie aangemeld op dit forum in de hoop een juiste keuze te kunnen maken voor aanschaf. Uiteraard ben ik een blijvertje als ik de Mitsubishi heb aangeschaft ;)


Ik woon in het zuiden des lands (Zeeland) met vrouw en 2 draakjes (18 en 13), ben zelf 44.
Als hobby/sport houden/hebben wij honden (dus enige ruimte in een auto is elementair).
Heb nog nooit Mitsubishi gereden, maar zitten hier wel serieus over te denken (eigenlijk is de keus al gemaakt).


Vooraf, ik ben een complete leek op autogebied, ik kan wel de knopjes binnenin bedienen en weet waar de brandstof in moet.


Heb hiervoor 4 maanden kunnen genieten van een Kia Sorento totdat de aandrijfstang brak en een mooie opening in het motorblok achterliet.
Onze andere en nu enige auto, een Focus MK1 uit 1999 met 175k op te teller is binnenkort aan vervanging toe. Deze hebben wij destijds nieuw gekocht[size=78%]. [/size]


Onze keus is gevallen op een Outlander (model 2007-2010) en we denken hiermee voldoende praktische ruimte en comfort te krijgen voor het hele gezin en de hobby/sport.[/size] Met een budget van ongeveer 15k (liefst minder) denk ik een heel eind te komen. Ik wil hiermee 20k per jaar rijden. [size=78%]
Alleen...... (als deze vraag in een andere topic moet of mogelijk al eerder is gesteld, dan bij voorbaat mijn excuses).


Heb internet af zitten struinen naar mogelijke problemen met de Outlander en zo ook dit forum, heb hier weinig van kunnen vinden ;D 
Een echt antwoord op mijn vragen heb ik nog niet kunnen vinden, namelijk:

       
  • [/size]Moet ik me zorgen maken over een (hoge) kilometerstand bij aanschaf?[size=78%]