Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen en direct een stoelenvraagje

Filluar nga Darryltje, Maj 24, 2020, 02:42:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Darryltje

Hoi,
MITSUBISHI COLT CZ5 1.3 automaat uit 2012 eigenaar uit de bollenstreek hier.
Is onze tweede auto. Echter de stoelen zijn op lange ritten wat oncomfortabel. Dit komt door die rare halve cirkel in de overgang van rugleuning naar zitvlak.


Iemand wel eens een andere set stoelen eringezet?
Ralliart een optie?
Of desnoods uit een Outlander ;-). Boutgaten aanpassen is geen probleem. SRS Airbag compatibiliteit wel, neem ik aan?
Thanks!!

gerrit1740

Welkom Darryltje,


ik heb mijzelf gisteren voorgesteld op dit forum omdat mijn dochter sind gisteren een Colt czc heeft welke ze zaterdag krijgt en waar ik het onderhoud van gaat doen.
Ik hoop dat je hier veel info gaat vinden over je nieuwe aanwinst maar als ik kijk naar de aantallen gelezen berichten tov de reacties die er gegeven worden denk ik dat er niet veel gereageerd gaat worden, helaas.
Ik rij zelf een Mini Cooper S en heb mijn ook aangemeld op dat forum maar daar zijn ze wel actiever.


Mvg Gerrit


JohanColt

Toch wel een reactie.
Heb je misschien ook eens overwogen die stoel door een stoffeerder aan te laten passen?
Er is best veel op maat aan te passen, aan het schuim en de bekleding.


Darryltje

Das ook een optie idd. Thanks. Zou mooi zijn alsmijn Volvo stoelen zoude passen ;-)

Dennis

Ik zou op zoek gaan naar stoelen uit een Czt.. Die zitten super!


gerrit1740

Leuk om te proberen, voor de rest een broodje aap verhaal.  ;D
Als je iets goed wilt moet je kijken naar andere stoelen, dan los je het probleem definitief op. ::)

Darryltje


Entharion

Citim nga: Darryltje ne Qershor 07, 2020, 05:43:11 MD
Ja tuurlijk. Maar welke stoelen dan? ??? ?

Zoals Dennis al zei, denk dat de CZT stoelen een prima upgrade zijn, ga dan gelijk ook voor (nep)leer met stoelverwarming ;)

Iets anders swappen kan altijd nog... Als je daaraan wil beginnen, maar er zitten wel sensoren in de stoelen en meestal ook zij-airbags dus dat is wel even knutselen...
Ik denk niet dat iemand hier dat al geprobeerd heeft.

gerrit1740

Er zijn ook bedrijven die op maat gemaakte stoelen leveren bv. https://assautostoelen.nl/onze-stoelen/demos-en-occasions/
Welicht dat je daar verder komt.


Mvg Gerrit