Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wieger's Galant 2.4 GDI GLS

Filluar nga Wieger, Janar 27, 2011, 05:34:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Eagle1982

Citim nga: Space Star 1.6 ne Gusht 14, 2011, 12:31:38 PD
Hoe kan het nou dat space star koplampen moeten gepolijst worden ? die space star komen toch uit 2003 ? mijne 2001. beetje raar. mijne is nog ouder. En is apk goedgekeurd.


Heb jij ook kunststof koplampen, of heb je nog de glazen versie, dat zou meteen het verschil verklaren.
Vanaf 2002 is namelijk een nieuw model jaar ingegaan.
En na die tijd hebben voor zover ik weet alle auto's kunststof koplampen in verband met veiligheid bij aanrijdingen volgens mij.






Space Star 1.6

Ik dacht dat alle auto's kunststof koplampen hebben  :P  Ik weet niet wat ik heb. Achterlichten zijn gewoon van kunststof.


Groet.

Wieger

ja klopt die koplampen van de space star zijn van kunststof en het is een bekend probleem dat ze heel snel dof worden en dus het lichtbeeld beïnvloeden . Me Galant heeft wel gewoon glas , ziet er wel een stuk mooier uit .

Space Star 1.6

raar bij mij is niet dof geworden.. ik denk dat ik glas heb ? geen flauw idee :P

Wieger

als je er tegen aan tikt voel en hoor je het wel ;)
Dit is ookal onze 2 de koplamp units , de vorige eigenaar had er xenon in en dat vonden die units niet zo leuk  :P

Space Star 1.6

ik hoor toch niet, ik voel wel  :P  doe ik wel als ik met auto ga ergens van de week :P

Dus geen xenon voor mij  :P  wilt toch niet geld gaan verspillen.

Eagle1982

Er staan codes op de units die aangeven wanneer een unit geschikt is voor Xenon.
Ik heb dit in een ander topic volgens mij ook al eens aangegeven.


DC, DR, DCR


Verder mag het wel in alle units gevoerd worden, maar hou wel even het bouwjaar in de gaten.
De units mogen het misschien wel, maar heeft de auto geen type goedkeur dan mag het weer niet.




Om te horen of je glas of kunststof hebt moet je gewoon even voorzichtig met een ring of muntstuk tikken, dan hoor je het snel genoeg.
Achterlichten zijn vrijwel altijd kunststof.


Space Star 1.6

ik heb kunststof koplampen. Geen glas. Ik tikte het voel plastic aan en kan duwen beetje bewegen :P .


Waarom zijn xenon zo duur  :( .


Maar Wieger mooi dat beide auto goedgekeurd zijn  :D


Groet.

Eagle1982

Citim nga: Space Star 1.6 ne Gusht 14, 2011, 08:20:25 MD
ik heb kunststof koplampen. Geen glas. Ik tikte het voel plastic aan en kan duwen beetje bewegen :P .


Waarom zijn xenon zo duur  :( .


Maar Wieger mooi dat beide auto goedgekeurd zijn  :D


Groet.


Hangt er van af wat jij duur vindt.
Je kunt ook wel relatief goedkoop aan Xenon komen.
Opzich is een aftermarket setje van Pilot niet duur.
Het is maar net wat je er aan denkt uit te willen geven.


Chaoth

Voor 40 euro kun je al een setje hebben.. Moet je alleen niet vragen of het goed spul is of niet :P

Evo driver

Mijn pilot setje koste 240 euro wel bi natuurlijk. Maar de koplampen van de spacestarren komt regelmatig voor. Soms kan je al voor weinig nieuwe immitatie kopen scheeld een hoop geld en je hebt weer een fris uiterlijk. De pasform is iig goed.

gr. remco

Chaoth

Ik moet dus geen bi-xenon hebben, aangezien mijn huidige koplampen een aparte pit hebben voor grootlicht. Heb nu ook h1 in plaats van h4.

DannyColt12v

nee sjaak jij heb h3 ;)


had ook xenon in die halo projectors,setje was 60 eutjes en deed het goed
maar je hebt ook al goeie kits vanaf 90 euro :D
ik heb een 90 euro kit met losse h4 bi xenon 10.000 k lampies :P

Chaoth

Owke.. haha.. je hebt gelijk, Danny.. Was al aan het twijfelen :P

Wieger

haha als je er geen verstand van hebt ... :P
Vandaag eindelijk nieuwe banden omheen laten leggen en jawel michelin Pilot sport 3 ! wat een verschil met die Maxxis TROEP !!
Ik stond er even bij toen ze die banden verwisselde maar ze hadden aardig wat moeite om die 205 / 40 bandjes van de velg af te krijgen haha :p
Ik heb nu 225 / 45 eronder en het ziet er ook een stuk beter uit moet ik zeggen ;)
Kom maar op met die vakantie naar Frankrijk :D:D