Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Busje stel zich voor

Filluar nga Busje, Dhjetor 12, 2013, 01:13:20 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Busje

Mijn naam is Jos.
Woon in het Midden Limburgse.
En ben Buschauffeur op een lijnbus/touringcar
Op dit moment ben ik nog een tevreden Skoda Fabia Combi Greenline rijder 8) . Maar maandag wordt de Space Star afgeleverd :) .
Kon bij de dealer kiezen uit alle kleuren als het maar zwart was :'( .
Hoe lopen sommige zaken in het leven. Je gaat voor de auto van je vrouw naar de dealer die ook vakgarage is, omdat je een uitnodiging gekregen hebt voor een gratis winterbeurt van Route mobiel.
Blijkt tijdens die beurt dat de accu zijn best tijd gehad heeft, en dat er op dat moment geen passende accu beschikbaar is. s'Middag wel. Voor ik vertrok een folder meegenomen van de Space star. Thuis wat overleg gepleegt. Besloten om eens met de verkoper te praten, en voor de dag ten einde was gingen we met een koopcontract naar huis.
Eigenlijk hadden we graag een rode of witte willen hebben. Daar was helaas dit jaar niet meer aan te komen. We konden wachten tot het volgend jaar, maar dan is de Space Star € 800,-- duurder. En misschien de inruil minder goed. Dus blijft het zwart :'( .
Het is een automaat 1.2 in een Invite uitvoering.
De auto vooral gekocht omdat deze een stuk goedkoper is dan de Skoda. De Skoda is dit jaar ook nog MRB-vrij maar gaat in het nieuwe jaar € 86.--(diesel) :o kosten per maand. Dat is toch wel een behoorlijk bedrag tegen de € 19,-- voor de Space Star. We rijden ongeveer 8000 km per jaar :D .