Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Space Star / Runner

Filluar nga Wieger, Qershor 19, 2011, 10:08:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wieger


Nu heb ik alle mitsu even in beeld gebracht die we in ons bezit hebben gehad ;)


Hierbij even wat Specs :


Space Runner 1.8 GLXI uit 1995 op LPG G3 hebben we ingeruild toen er 290.000 km op de teller stond .
Dit had nog wel meer kunnen worden maar de garage was eigenwijs met het vervangen van de waterpomp dus toen heeft deze een warmloper gehad . Dit was voor het grootste deel opgelost om de kop opnieuw te laten vlakken maar de garage zei ook nog dat er allemaal krassen in de cilinder wand zaten ( bleek achteraf een inruil smoes te zijn ) .
Maar toen toch niet al te lang mee gereden daarna .


Toen hebben we hem inlaten ruilen voor een Space Star 1.6 Shogun uit 03 met LPI installatie .
Deze staat vandaag de dag op een ruime 245000 km en rijd nogsteeds perfect !
Enigste problemen wat we er mee hebben gehad is LPI tank kapot en de LPI injectoren ( Injectoren moeten nog vervangen worden ) .
Naast de periodieke onderhoud hebben we een halfjaar geleden een kapotte veer gehad voor .
 























Samen met onze vorige mitsu een Space Runner uit 95 .






Met onze vorige hond ;)


De Space Runner met de caravan











Wieger

De sebring is meteen na het filmpje vervangen voor de originele uitlaat volgens mij ;)
De Xenon is ook vervangen samen met de koplamp unit deze waren te warm geworden en het lichtbeeld was weg gebrand ;)

Evo driver

Whahahah die sebring hangt onder de space star van mijn vader :D had die van marco overgenomen toen dertijd.
het wereldje is klein'

gr. remco

Wieger

haha dat zou je net allemaal zien ja !
Ik heb even gekeken of de Space Runner nog bestaat maar hij staat niet meer bij de RDW site :S
Dat was echt een super mooi dingetje met die stoere grill voorop !

Wieger

ja en we hebben de space star op 18-8-07 op naam laten zetten ;)

Wieger

De Space Star leeft ook nog ! de klok staat nu inmiddels op 252.000 .
Van de zomer gaat de olie er weer eens uit tegelijk met de Galant ;)
Verder weinig aanmerken het rijd nogsteeds super met hier en daar een schok op het LPI systeem ;)


Deze week een nieuwe speeltje opgehaald voor de watersport vereniging , gister voor het eerst mee gevaren maar wat een gaaf ding zeg !









Evo driver

Lekker knallen over het water :D

Space Star 1.6

lekker space star met getint ramen :D . *jaloers*