Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Olie service menu

Filluar nga Jerry, Gusht 16, 2020, 08:49:57 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jerry

Tweedehands een ASX Cleartec van 2012 aangekocht en bevalt mij super......echter, ik heb de olie vervangen en het service menu terug gesteld zoals beschreven: naar service-sleutel gaan, knopje inhouden, clear. Tot daar alles goed, maar de service geeft tot de volgende smering 4500 Km en 4 maanden aan.Even verder gesnuffeld in het menu en kom daar JPN 10, JPN 11....AUS....EUR 10, EUR 11, Eur 20......GSCC, etc. tegen (veronderstel dat EUR voor europa is). Uiteraard allemaal eens geprobeerd, want wie weet hé.
Enige verschil is, dat ofwel de kilometers van service veranderen van 4500 naar 4400 Km of de service maanden van 4 naar 3 maanden gaan. Persoonlijk vind ik dit zeer weinig, want de meeste wagens hebben toch wel een smeerbeurt na ongeveer 15.000 Km.
Ook op het internet (youtube) zie ik dat de smeerbeurt na ' CLEAR ' bij mitsubishi op zelfs 18.000 Km staat.Wat doe ik mis, of anders gezegd hoe krijg ik de service-beurt op 15.000 Km gezet ???Wie kan mij helpen ?!

Jerry

Probleem heeft zichzelf opgelost. :D Nadat de 4000Km om waren, terug alles gereset voor oliewissel en automatisch kwam er 14300Km op te staan.  ??? Dus prima zo en hopen dat het blijft. Alhoewel, ik vind het raar dat die kilometers geen mooi rond getal zijn. Misschien nog eens in het submenu van de oliewissel gaan en eens op een andere stand zetten, nadat eerst die 14300Km om zijn zodat ik niet in de knoei kom. ;D