Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mitsubishi colt 1996

Filluar nga Timo7aar, Janar 19, 2014, 10:42:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Timo7aar

#15
De weitech veren zijn besteld! :)
Nu nog even de puntjes op de i zetten voor de einddemper, en dan kan ik die van het weekend ook bestellen.


@Dannycolt12v
Ja iets sportiever is al genoeg. Ik moet wel gemakkelijk en zonder zorgen kunnen trappen als ik dat wil.
Vrienden hebben allemaal een schroefset maar voor dat die hier de stad uit zijn hebben ze de tank al leeg met gas geven en remmen voor alle kuilen en heuvels.


Met mijn spoiler wacht ik nog een maandje of 2. Ook ivm spuiten, lijkt me niet verstandig als het zo koud is.
Wanneer ik de veren en de einddemper binnen heb gaat hij weer op de brug en word alles nog even nagekeken.
Ik heb mijn ECU nog niet opnieuw ingeleerd en ook mijn stappenmotortje in het gaskleppenhuis heb ik verder nog niks aangedaan.
Dat is op dit moment niet echt een vereiste. Ik rij zo'n 10km per dag om van en naar mijn werk te komen.


Dakstrip zit er ook weer op. Kostte 10euro op de sloop, kwam er alleen achter dat ik niet alle klemmetjes had, oeps. Ik naar de dealer klemmen besteld en em 2dagen later daar erop laten zetten, 23 euro, uiteindelijk dus nog dure dakstrip ook, maar het is geregeld.