Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

spuiten velgen Carisma

Filluar nga frank43210, Janar 14, 2014, 05:35:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

frank43210

Hi Carisma Fans,

Ik zag bij Eagle1982 mooie velgen die lijken op de mijne, echter hij heeft ze origineel gespoten denk ik !!!

Ik ga mijne ook schoonmaken en van lak voorzien, weet iemand hoe je het logo in het midden een juiste (beige) lak-kleur (kleurcode - merk?) geeft.

Ik kan wel een HowTo gebruiken... Lijkt me leuk eerste klusje..

Bijgaand mijn huidige velg......



Reacties welkom...


[verwijderd door de beheerder]

Ukkie

hoe bedoel je beige lak,
wil je weer je naaf in deze beige lak hebben en de velg zelf weer zilver hebben?


maak ze eerst goed schoon, gebruik evt velgenreiniger, frist het lekker van op.
dan de boel goed schuren, zelf gebruik ik meestal eerst korrel 400 en afwerken met korrel 600
stof er af, ontvetten en een goede primerlaag er op doen.
zou in dit geval voor witte primer gaan en als het kan 2 lagen,
daarna de lak er op die het moet worden, dit kan 1 laag maar voor het mooie 2 lagen.
en hierna als laatste de blanke lak voor de glans en de bescherming :)


good luck!

Super Top

Van het naafkapje is de verf gewoon vanaf die hoort net zo zilver te zijn als de rest van de velg.


Ik zou het niet durven zeggen. Ik heb m'n winter velgen van de Colt laten poedercoaten.
Voor de rest meerdere malen schoonmaken met Wheelbrightner van Meguiars dat doet al heel veel. Daar krijg je zeer ernstig vervuilde velgen weer netjes mee.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

frank43210

dank voor de tips.., ik wist niet dat het beige versleten Zilver is.... alweer wat geleerd...
Verder zitten er nog een soort van dopjes op de moeren? Enig idee waar deze te krijgen zijn,
of gewoon nieuwe moeren kopen?