Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Evolution II 2.0

Filluar nga Evo driver, Gusht 10, 2012, 12:08:08 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

4Koen63

Echt te gek Remco! Meeega!


Stiekem vind ik je winterwielen nog dikker staan dan de zomerset :-[


Keep it up! Lekker bezig. Benieuwd wat eruit komt als je op 2 bar gaat draaien.

Asics

Ziet er super uit zo! Zeker met die antraciete winterwielen, dat breekt het wit.

Evo driver

Thanks voor alle leuke reactie's !!! Ben er ook zeer tevreden over !

Maar had nog wat foto's vergeten zag ik.

Maar hierbij nog de foto's van de emblemen en ook nog een clear cam cover gemonteerd van de distributie.






Gr, Remco

Chaoth

Ziet er goed uit, Remco! Prachtauto :)

AMP

Ik heb hem vorig weekend mogen bewonderen, en ik moet zeggen op de foto's is hij al mooi maar komt nog niet helemaal tot zijn recht, maar in het echt DAMN wat een enorm nette bak, het parelmoer maakt het af. ik ben iig fan.

Evo driver

Thanks Andy

Was zeker gezellig !! En hoe remt de FTO op dit moment ?

AMP

De FTO remt enigszins beter dan vroeger :P raar he wat een setje rubberen dichtingen en wat schuurpapier kunnen betekenen, maar ik ga wel opzoek naar GPX dubbelzuiger klauwen of een swap naar GTO/3000GT remmen denk ik. het belangrijkste nu is wel dat hij remt en vooral niet lekt 8)

Evo driver

Even een klein updatetje :

Al een paar weken geleden met het kleien van de auto kwam ik op de rechter achter scherm, onderste spoilerblad en achterbumperhoek allerlei kleine bobbeltjes op de lak. Lijken net puistjes. Dus vorige week even langs het schade bedrijf gereden en laten zien. En even bij babbelen :D. Hij had dit ook nog niet vaak gezien. Dus de lakleverancier gebeld en afspraak gemaakt voor vandaag.
Hij heeft vandaag nog iets van de "puistjes" afgeschraapt en het lijkt of de lak op een of andere manier niet goed gehecht heeft en dat in de loop der tijd is los gelaten. Het rare is ook dat het alleen dat punt is.
Hoop foto's gemaakt en lak gemeten etc etc.

4 februari gaat de evo terug en wordt alles geregeld ! helemaal top.
Ook heb ik een ander voorscherm te pakken gekregen en waarschijnlijk wordt die dan ook meteen meegespoten.

En heb een orginele onderlip te pakken kunnen krijgen (eindelijk) en hopelijk is die ook optijd binnen dan kan alles gespoten worden en dan is ze weer als nieuw !

Ukkie

lekker man,


heb je er een foto van, van die lak "schade" ?
heb bij mij op de linker kant ook zoiets,, net of zitten er stofdeeltjes onder, maar dat lijkt me vrij stug want het zat er eerst nog niet..
zit allemaal op een kleine 2 a 3 mm afstand van elkaar op een oppervlakte van denk ik 1,5 cm2..
:p

4Koen63


Robijntje

T hele verhaal net even zitten lezen, wat een project mooi om te lezen! ;D
Maar t resultaat is ook wel echt super, mooie Evo!

Evo driver

Zoooo ook weer even wat stof er af...


De rare plekjes die op de lak zaten zijn allemaal weer netjes opgelost ! Het bleek toch iets van verontreiniging te zitten in de grondlaag wat na loop van tijd omhoog gekomen is. Daarvoor zijn het RA scherm, spoilerblad, achterklep en achterbumper opnieuw gespoten. De originele onderlip was ook op tijd binnen dus die is meteen ook opgeknapt en gemonteerd. Ook moest er nog een ander RV scherm op komen omdat mijn huidige scherm te veel roest op zat en door het bewerken en zetten ging de lak op het scherm scheuren. Ook paste deze niet helemaal goed meer. Maar die ook meteen laten spuiten en de auto staat er weer strak bij ! Alleen nog een keertje tijd maken om de emblemen er weer op te zetten maar dat komt wel weer.

Gelukkig hebben we het erg druk de laatste tijd met MD-performance zodat onze eigen auto's een beetje op de zijlijn mee kijken maar vandaag was even een mooie kans om de auto weer eens te wassen en een paar fotootjes te schieten. Ook de In-board camera die al een paar maanden in zijn doosje lag te wachten ook maar eens gemonteerd !



















Dit was hem weer even :D.

Gr, remco


StoneColt

Erg mooi! Gelukkig is het weer ontzettend mooi weer! Helaas heb ik geen auto meer :(

AcerTracer

erg mooie auto  ;D


blij voor jullie dat jullie het zo druk hebben

Chaoth