Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ASX 2015 led in 2013 ASX

Filluar nga Kars, Dhjetor 18, 2020, 09:52:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Kars

Hallo allemaal,


Ik heb zitten zoeken op het forum, maar kan het niet vinden. Misschien doe ik iets verkeerd....
Ik zou graag 2015 asx mistlicht met led in mijn 2013 asx steken.
Past dit zomaar? Krijg ik geen problemen met canbus?
Het gaat dan om
https://www.dennisdeal.com/products/led-drl-dagrijlichten-lamp-wit-paar-met-controller-voor-mitsubishi-asx-rvr-2013-2016_1427437?variant=31740183937114?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=gss&gclid=Cj0KCQiAw_H-BRD-ARIsALQE_2PPbgd1rJYdTn4M1gqfolOb1bKg4H1MnujDy5l-CD80FEVgqgPCPa8aApoQEALw_wcB
Of een zelfde uit China.


Ik hoor het graag!


Graanschuur

Proberen zou ik zeggen, dat spul uit china kapt ermee na 4 weken continue gebruik.
Op Youtube kan je over dit soort dingen vinden.
Ik zou meer voor Europese merken gaan, is duurder maar je hebt meer waar voor je geld.

Kars

Hallo,


Daar ben ik het mee eens. Alleen vind ik alleen nog maar Nederlandse sites met de Chinezen producten.
Iemand een tip voor origineel / Europees spul?


Terug naar de vraag? Kan het zo aangesloten worden ivm van bus?
Nu brand mijn drl niet als de xenon aan staat, de 2015 led drl wel... Kan dat omgekeerd worden...?

Graanschuur

wanneer je googled op "auto led philips" bijvoorbeeld dan zie je alle soorten voor de auto.
Er zijn ook andere merken...Succes met zoeken.

Graanschuur

#4
Ik hoor en lees vaak dat het niet mag.
Zie hier een tekst:

Producten zonder E-markering !
Wij willen u erop wijzen dat producten zonder E-markering niet op de openbare weg mogen worden toegepast.U mag enkel verlichting in uw voertuig plaatsen welke hiervoor gemaakt is. Bijvoorbeeld alle LED lampen / verlichting met een halogeen fitting, bajonet fitting of een T10 fitting zijn niet toegestaan op de openbare weg. Dit staat beschreven in de Nederlandse wetgeving , artikel 4.1 en 4.2 van de regeling voertuigen.In deze verordening staat beschreven dat alle gloei - en of halogeen lampen op de openbare weg moeten zijn voorzien van een gloeidraad. Dit houdt in dat alle lampen die hier niet aan voldoen niet op de openbare weg mogen worden gebruikt. Dit geldt bijvoorbeeld voor al onze LED verlichting.Het product mag wel als binnen / interieur verlichting gebruikt worden. Het product kan wel worden gebruikt buiten de openbare weg. Denk hierbij aan een privéterrein of een gesloten circuit.De lampen zonder E-markering kunt u dus alleen gebruiken als off road use only lamp !U bent in overtreding indien u deze toch op de openbare weg gebruikt. Ook kan dit gevolgen hebben met uw verzekering en of bij uw APK keuring.

Kars

Deze discussie gaat de verkeerde kant op.
Ik zoek de ledstrip van onderstaande foto, die origineel op de facelift asx is geleverd, dus het 2015 model. Deze zit niet op het 2013 en 2014 model. Daar zou ik hem op willen.
Dit is wel in Chinezen namaak te koop. Liever zoek ik een origineel.
En daarbij de vraag. Kan ik die op mijn 2013 model zetten, zonder can bus problemen?




Soprano

Ga bij dealer langs en maak een babbeltje met de magazijnchef of werkplaatschef. Informeer naar de prijs van het origineel en stel de vraag. Ff praten kost niks en je weet gauw iets meer.
Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart