Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Colt - Cyborg Mivec

Filluar nga Ukkie, Nentor 30, 2011, 08:14:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Ja, maar de Colt CJ0 heeft een vlakkere kont.

Ukkie

hier dus de beloofde foto's..
nadat ik wat roestplekkies op de achterkant heb weggehaald en overgespoten.. ook zittie nu weer even in de wax..
interieur ook even onder handen genomen  8)
zag ook al een spoiler van een cao staan.. vraagje past de spoiler van een cao ook op een cj0?
het is een spoiler van een gti.. standaard..






wat vinden jullie ervan?




Prowler

Interieur ziet er goed uit en hij glimt aardig ook van buiten :D



Er staat hier ook nog een auto als je zin hebt  ::)

wietse46

heeeey ukkie :D jonghu


ziet er mooi uit


kom het binnen kort wel ff bewonderen

DannyColt12v

ca0 spoiler past niet op een cj0 ;) ook al een keer geprobeerd :P

Ukkie

oi, das zeker jammer:P had zo mooi gekund..  :-\

nog een vraagje, weet iemand hoe ik erachter kan komen waarom de verlichting niet aan gaat als ik het linker portier open doe?
als ik de rechter open doe gaat het interieur lichtje wel branden.. maar bij de linker niet..
denk als iemand mij dit even kan vertellen kan ik dat ook nog even bijwerken:P wordt wel lastig int donker dingen te vinden haha.

danku

update: er komt binnenkort een toerenteller in, en ben van plan neon onder het dashboard en bijd e pedalen te plaatsen met dezelfde switch die dan gebruikt wordt voor als de portieren open gaan.. ook even een sierstukje laten maken:P

DannyColt12v

hoogst waar schijnlijk is je linker deurschakelaar kapot,zit een rubber hoesje over heen,het kan dat er roest aan zit waardoor ie niet goed doorschakelt ;)

en met die toerenteller kan het ook verkeerd uitpakken eh ;) bij dus het geval,bij me vorige cj werkte dat allemaal best ff overzetten en klaar
nu bij me 2e cj wou ik dat ook doen blijkt nu dat de toerenteller draad er niet zit,het is dus bij sommige wel en sommige niet...

Ukkie

die zit daar waar de deur dichtvalt? waar ook het plaatje van het model (informatie) zit? en hoe kan ik dat rubber er af halen?

dan hoop ik dat ik al een kabel heb, anders moet ik die zelf nog even (laten) aanleggen:P dat maakt het rijden nét even wat meer af  ::)

DannyColt12v

Njah je moet gewoon kijken of ie schakelaar nog wel werkt,en met draadje leggen is niet ff :p

Ukkie

Ok, en als hij het niet meer doet, wat doe ik dan? Waar kan ik dan een nieuwe halen?

DannyColt12v

bij de dealert jonguh!! :P of op de sloop er 1 uit rossen :P

heb ik ook gedaan omdat er 1tje bij het niet deed en voor me alarm systeem moest dat wel werken ;)

Ukkie

zo, wat een opluchting nu:P kan weer wat zien als ik de auto binnen stap.. Danny, bedankt!
de sensor van de rechterdeur verwisseld met die van de linker, en de sensor die stuk was het roestachtig spul erafgehaald en hij doet het weer!
vanmiddag na het melken met mn baas een sierstukje voor de uitlaat gemaakt! ging zo mooi als wat, in 20 minuutjes klaar:P

Ukkie

de toerenteller komt als het goed is deze week binnen,
vraagje: hoe ziet de desbetreffende kabel eruit die ik nodig heb voor het aansluiten van de toerenteller / waar kan ik die vinden?

als hij er op zit komt er weer een fototje bij;)

groeten,

kaya design

het is plug and play.


oude tellerunit eruit nieuwe erin.
zo simpel ;)

Chaoth

Dat is niet waar, Kaya.

Vraag maar aan Danny.. ;)