Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ASX nieuw niet meer leverbaar in Nederland?

Filluar nga Stephan, Prill 15, 2021, 04:41:41 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stephan

Ik was vanmiddag toevallig op de Mitsubishi-site aan het kijken. Tot mijn verbazing zie ik alleen nog maar vier modellen te koop: de Space Star, de Eclipse Cross, de Outlander en de L200. Maar geen ASX meer. Terwijl deze niet zo heel lang geleden nog opgewaardeerd is naar een 2.0 liter blok in combinatie met een facelift.

Heb ik iets gemist?

Rajaalderi

Hij is nog niet helemaal van de site verdwenen. ik vond hem nog bij private lease: https://www.mitsubishi-motors.nl/privatelease

Stephan

Maar dus niet meer voor de particuliere verkoop?

Rajaalderi

ik denk niet dat we hem daar nog terug gaan zien nee.... helaas...

Outlander

Tsja even was ik blij dat Mitsubishi zich niet geheel zou terugtrekken uit Europa. Fijn dat er nog dealers en ook onderdelen eenvoudig leverbaar blijven, maar de keus wordt al snel heel beperkt.
De autoindustrie zal gelet op de electrificering nog wel meer met dit soort enorme verschuivingen te maken krijgen. Koop fijn een gebruikt model waar de kop vanaf is. Tegen die tijd dat de benzinepompen net zo schaars gaan worden, als nu de oplaadpunten, ga ik er over nadenken om over te stappen.
Afgezien van wat heftig wiebelen op ongelijk wegdek is de ASX een veilige ruime lekker rijdende en niet te dure SUV.
Japanse techniek staat voor kwaliteit