Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Postimet e Fundit

#1
Overig / Looking for fuel tank Pajero M...
Last post by Keezx - Dje ne 12:55:59 MD
1-Plaats dit in te koop gevraagd...
2-Onderdelenlijn e.d. al geprobeerd?
3-Eric de Kort al geprobeerd?
#2
Techniek en Tuning / Mitsubishi carisma 1.8 gdi 200...
Last post by Keezx - Prill 10, 2024, 09:51:30 PD
Ik heb zelf geen ervaringen ermee, gelukkig of ongelukkig, het is maar hoe je het bekijkt, maar anderen wel, maar de meesten lezen het hier niet meer mee denk ik...
Er is nogal wat geschreven over de GDI's in de loop der jaren, heb je alles al doorgespit?
#3
Techniek en Tuning / Mitsubishi carisma 1.8 gdi 200...
Last post by Bngergirl - Prill 09, 2024, 04:37:41 MD
Ik heb sinds kort een mooie Mitsubishi carisma en ik weet dat het fijne autos zijn. Mijn aller eerste auto was ook een carisma alleen geen gdi en een 1.6. 
Toen ik mijn huidige carisma kocht merkte ik dat hij tijdens het rijden soms zelf wat gas bij gaf. Je probeerde 20 te rijden en ineens reed je zo 30 omdat hij wat gas bij gaf. Ik had gelezen dat het aan het gasklephuis kon liggen. Die heb ik samen met het spruitstuk schoongemaakt. Het spruitstuk was behoorlijk smerig. 
Nu heeft hij gelukkig zelf geen gas meer bij. Alleen nu schokt hij wat met optrekken of een constante snelheid. En soms lijkt het alsof hij ergens wat vermogen mist. Dan trek ik op maar reageert hij pas erg laat. 
Ook als ik in de 1 of 2 rijd en het gas loslaat. Stottert hij flink. Is meer echt schudden. 
Als ik de auto start zit hij ook redelijk hoog in zn toeren. Rond de 2/2500 dan zakt hij wel maar dat is net onder de 2000 toeren. 

Is er iemand die weet wat het zou kunnen zijn. 

Sinds ik 98 erin gooi rijd hij wel een stuk zuiniger. De meter geeft aan 7,4 l/100km 
#4
Overig / Looking for fuel tank Pajero M...
Last post by rosabertram@hotmail.com - Prill 08, 2024, 05:43:53 MD
Hi!