Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vrijdag a.s. gaat het gebeuren!

Filluar nga racingbones, Shtator 04, 2012, 10:25:23 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

racingbones

Beste Allemaal,
Mijn naam is Johan en ik kom uit Tilburg. Vorige week heb ik een Space Star gekocht en a.s. vrijdag kan ik de Space Star gaan ophalen. Het betreft een 1.3 Family uit 2001. In 2005 heb ik ook al een Space Star gehad, en ik heb tot op de dag van vandaag spijt dat ik die auto ooit heb weggedaan. Gelukkig kan ik vanaf vrijdag weer rijden in mijn Space Star! Ik heb verschillende merken gereden in het verleden, en auto's van verschillende afmetingen, deze vrijdag laat ik mijn Ford Mondeo Station (bijna 5 meter lang, en zeer dorstig!) staan bij de garage om met de Space Star naar huis te rijden. Niets ten nadele van de andere auto's die ik ooit gehad heb, maar Mitsubishi blijft mijn favoriete merk. Het enige merk waarmee ik nooit problemen heb gehad. Gewoon de normale beurten en slijtage onderdelen vervangen, en daar bleef het bij. Dat heb ik helaas ook anders meegemaakt. Maar dat is weer een ander verhaal.
De Space Star ziet er voor zijn leeftijd heel netjes uit, en is voorzien van de nodige extra's, zoals een originele radio/cd speler zodat ik gebruik kan maken van het info display. Helaas zijn niet alle cijfers en letters op het display goed leesbaar, dit is het enige minpunt aan de auto. Als ik op de plastic omlijsting druk van het display, dan wordt de rest wel zichtbaar. Laat ik deze rand los, dan blijven er wat onleesbare tekens over. Jammer, maar een "nieuwe" gebruikte unit kost me maar 50 euro op de sloop, dus die kosten zijn nog wel te overzien. Ik heb ook gelezen dat je met een soldeerbout de contacten opnieuw kunt solderen, heeft daar iemand ervaring mee? Of moet ik deze vraag ergens anders op dit forum stellen. Laat het me maar weten. Sommige mensen zullen denken, waarom maak je jezelf druk over het display, de rest van de auto is toch goed? Tja, helaas kan ik zo niet denken. Wat erop zit moet ook werken bij mij. 
Ik kan niet wachten totdat het vrijdag is, ik lijk wel een klein kind......van 40 jaar oud ;)
de meest vriendelijke groet van mij!
Johan

KissMyExhaust

Hoi Johan,

Alvast gefeliciteerd met je aanwinst!
Ben erg benieuwd naar foto's, dus wel ff maken vrijdag ;)

Have fun op het forum! En veilige km's gewenst in je Space Star!


Gr Mark

PS: Netjes dat je je eerst voorstelt!
Doen niet veel mensen meer.
Je vraag zou ik opnieuw stellen onder interieur! Heb je snel genoeg antwoord op!

Chaoth

Beste Johan,

Van harte met jouw nieuwe aanwinst! En in jouw bewering 'Wat erop zit moet het ook doen' kan ik mij helemaal vinden! Hopelijk is het goed op te lossen en zoals Mark aangeeft: Plaats het ook even in het genoemde deel :)

Groet,

Kim

InferisDCB


racingbones

Bedankt allen voor het hartelijke welkom. Ik zal mijn vraag zeker plaatsen in het juiste forum gedeelte.
Dat mensen zich niet eerst voorstellen vind ik ook jammer. Alleen wat vragen beantwoord willen hebben en dan nooit meer terugkomen op het forum. Helaas de mentaliteit van veel mensen tegenwoordig.
Foto's heb ik al wel, ben net een kleine jongen. De foto's heb ik gemaakt met de telefoon, die zien er niet uit, dat wil ik jullie niet aandoen. Ik heb wel foto's van de auto die door de dealer gemaakt zijn. Ik zal eens kijken of het mij gaat lukken om ze hier te plaatsen.
Het wordt overigens mijn derde Space Star. De eerste reed ik in 1999. Het was een haast nieuwe voorloop auto. Ik ben alleen niet bij dat bedrijf blijven werken, dus de Space Star moest terug. Ik had wel met mezelf afgesproken dat er ooit weer een zou komen. In 2005 was het dus weer zover, en nu in 2012 weer. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ik bij Mitsubishi blijf hangen als merk ;)




Foto's plaatsen is gelukt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De Space Star wordt nog gepoetst, en hij krijgt een nieuwe apk, onderhoudsbeurt en een nieuwe distributie riem. Kan ik weer een tijdje vooruit!

Chaoth


Eagle1982

Hallo Johan,


Welkom hier op het forum.
Spannend, maar nog maar even dan staat ie voor.
Veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst.


racingbones

Net voor de laatste keer nog een beetje getankt met de Ford, en morgen voor het laatst met de Ford naar mijn werk.
Terug naar huis met de Mitsubishi, want ik ga vanuit mijn werk meteen naar de garage om te "ruilen"!
Jammer dat het pas donderdag is.................    :'(

StoneColt

Welkom en veel plezier ermee!
En wees blij dat je het kind in jezelf nog niet verloren hebt! ;)

racingbones

Citim nga: StoneColt ne Shtator 06, 2012, 01:28:13 MD
Welkom en veel plezier ermee!
En wees blij dat je het kind in jezelf nog niet verloren hebt! ;)
Thx! Gelukkig ben ik het kind in mezelf niet verloren, maar in tijden dat je moet wachten is het wel eens vervelend ;)

Space Star 1.6

Welkom mederijder  ;)

heel leuk dat je dit 3de space star is :)

Ovee display heb ik nu ook probleem. Bij vebruik staat geen punt tussen. Soms wel. En nu gaat mijn verbruik getal ook onleesbaar. Als je hem langs wrijft is het weer goed. Als die helemaal niet meer doet dan koop ik gewoon 2de hand die goed werkt.

Mooie donkerblauw space star :)

het leuke is dat ik waarschijnlijk jongste space star rijder haha ;D kzie veel oudjes in rijden.maar daar schaam ik helemaal niet voor! :)

Veel plezier met je space star  :)

groet

racingbones

@Spacey Davey: thx! Gelukkig is het display niet duur als je het gebruikt koopt.
En voor een Mitsubishi hoef je jezelf nooit te schamen, mensen kunnen alleen maar denken: "Daar rijdt een verstandig mens!"