Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen +

Filluar nga Mla70, Prill 13, 2014, 04:44:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mla70

Hallo allemaal,


Ik ben Martijn Assen, woonachtig in Emmen en sinds 11/2 jaar in bezit van een grandis intense 2,4 in de kleur zwart.


Wij hebben inmiddels 15000 km gereden in deze auto met veel plezier. Vooral de binnenruimte, betrouwbaarheid en trekgemak met de caravan zijn grote pluspunten


Zelf heb ik er een achteruitrijcamera ingebouwd (op de plek van een kentekenlichtunit) en het scherm via een achteruitkijkspiegel die je over de bestaande kan klikken.
Dit geeft een goed scherp beeld naar achteren bij het achteruitrijden en tevens ideaal om de trekhaak onder de koppeling van de caravan te rijden.
Dit alles heeft mij ong 42 euro gekost en een middagje sleutelen.


Tevens heb ik voor de geinteresseerden een link naar een site waar je een workshopmanual van de grandis  gratis kan downloaden (stuur mij een pb voor de link)


Vr groet
Martijn

[verwijderd door de beheerder]

Xaan

Hoi Martijn!

Welkom hier, als je nog meer handige tips hebt voor 'onervaren' Grandis-rijders, ik houd me aanbevolen ;)
De camera lijkt een mooie oplossing, als ik geen sensoren achter had gehad zou ik het zéker overwegen!

gr, Arno