Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Review Nieuwe Outlander PHEV

Filluar nga robsel, Nentor 01, 2013, 03:17:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.


Waterkastanje

Bedankt voor de link Robsel
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van de gebruikers, die zal wel erg uiteenlopende zijn afhankelijk hoe goed de nieuwe eigenaars zijn in het gebruik van deze wagen.

MiTsU

Hier nog een uitgebreide review van de PHEV:

http://www.autoblog.nl/nieuws/mitsubishi-outlander-phev-rijtest-en-video-62801

Ik vond persoonlijk de review van de autovisie wel erg negatief van toon en de presentator heeft z'n huiswerk niet goed gedaan want hij zegt dingen die niet kloppen.

4Koen63


Grovee

Wij krijgen deze ook, met alles erop en er aan.
ik zal hem zo snel mogelijk posten als we hem binnen krijgen !! 8) ;D

Pleiades

Ik heb de auto geleverd gekregen. Instyle+ dus met alle toeters en bellen, wat extra opties voor de looks en parkeer detectie achter en voor + een trekhaak. Ik kom uit een Prius en de overstap qua rij ervaring/techniek (ik bedoel niet de techniek onderhuids want die is natuurlijk wezenlijk anders) met het pookje, motorgeluid, op toeren komen bij vol gas, motor uit voor stoplicht etc. daar ben ik allemaal al aan gewend.
Maar wat is ie stil als je electrish rijdt. Dat is echt een ervaring apart. Ook het motorgeluid is vele malen stiller dan in de Prius. Het laden aan de paal doe ik met Love to Load pasje, werkt uitstekend, geen enkel probleem. Voor de rest rijdt ie eigenlijk gewoon als een automaat dat doet. Als je start is het net een vliegtuig met nogal wat piepjes. Soms weet ik nu nog niet eens waarvoor allemaal. Heel handig is dat de maximum snelheid is in te stellen, je kan dan trappen wat je wilt maar hij gaat niet harder. Op die 70 en 80 km wegen waar je altijd geflitst wordt als je net even niet op je snelheid let ismdat makkelijk. Navigatie is even wennen. De stem is duidelijk van een Belgische vrouw maar valt wel tegen.
Heb wel een vraagje over de winterbanden. Kan iemand me uitleggen of een band met een hogere load index (102 i.p.v. 98 voor de PHEV) ook een sterkere band is of moet je alleen kijken naar Reinforced (XL) aanduiding. Dit in verband met de wintersport waarbij ik altijd een flink stuk door de modder met scherpe stenen moet om op de locatie te komen. Met onze andere auto hebben daardoor al eens een lekke winterband gehad en dat is in de winter niet fijn. Ik wil dus stevige(r) winterbanden onder de auto.

4Koen63

Mooi om te horen dat de Outlander tot nou toe zo goed bevalt! Ook interessant aangezien jij hem kan vergelijken met een Prius.


Voor zover ik weet heeft een band met hogere load-index een stuggere/stevigere wang, dus die kan wel wat hebben lijkt me.

jeff.tech86

Bedankt Robsel,
Ik had deze post nog niet gezien, maar hij is erg handig. Zelf twijfel ik tussen de outlander en de nissan qashqai.
Ik heb jou link vergeleken met deze link en heb nu bijna de knoop doorgehakt. Aankomend weekend was ik van plan in beide een testrit te gaan maken. Ik over het algemeen namelijk wel een goede indruk gekregen.
Dus als alles goed gaat kan ik me snel officieel lid noemen!