Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Electrische Raam Stelmogenlijkheid ??

Filluar nga AcerTracer, Maj 07, 2013, 11:05:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

AcerTracer

Hallo Mede Mitsu Eigenaren

als ik de bestuurders raam van mijn Colt CZ3 2006 dicht doe dan staat hij helemaal strak ertussen en trilt hij de eerste 2 seconden
daarna zakt hij iets terug ook omlaag klinkt het alsof hij te ver gaat

kan je dit op een of andere manier bijstellen ?

met dit mooie weer wil ik het raam nog wel eens open doen
ik heb airco maar vind de wind gewoon lekker af en toe

Gr Dirk

AcerTracer

tijs

zou gewoon de dealer eens bellen en voorlegge, misschien geven ze al wel aan of ze ze opnieuw kunnen inleren,
en met beejte geluk geven ze je ook wel aan of je dat zelf kunt.

Markjuh42

Heb je hier nog nieuws over? Rechts gaat het raam bij mij ook met veel kabaal naar beneden, en veel minder snel dan links. Klinkt alsof ie aanloopt in de deur, maar gebeurt niet altijd.. Had je de dealer toevallig bezocht  :) ?

AcerTracer

ja ik ben bij dealer geweest deze melden dat ik mijn rubber moet invetten en dat mijn motor waarschijnlijk beetje droog staat
staat toevallig voor dit weekend op de planning wil graag zien hoe het achter het paneel er uit ziet
ik zal wel even foto's maken en posten als ik het niet vergeet   ::)

Markjuh42

Ok, klinkt als zeer deskundig advies  ;)  Ben benieuwd naar het resultaat

AcerTracer

geen tijd voor gemaakt nog vriendin haar auto was belangrijker  ;D

Markjuh42

AcerTracer

ze is met dr micra tegen een paal aangereden nu zat er een dikke deuk in de motorkap
en achter zat er een plek op de klep waar de vorige eigenaar al schade had gemaakt dit ook geschuurd opgevuld (ivm roest)
DIY style  ;)

het is wel een micra van 2003 maar staat al bijna 2.5 ton op
dus ja als het maar niet meer roest en beetje opgevuld is
zit nu alleen nog verkeerde kleur verf op had nog van mijn almera maar is net iets donkerder  ;D
dus ze moet nog effe verf halen

Markjuh42

haha ai, brokkenpiloot. Maar voor een kleine auto met 2,5 ton op de teller is het inderdaad belangrijker dattie gewoon niet meer roest. Rest is cosmetisch

xmingnetar

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

xmingnetar