Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Banden topic

Filluar nga 4Koen63, Tetor 30, 2012, 11:57:44 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Klopt ja, maar als ik kijk wat zo'n zelfde band kost in m'n huidige standaardmaat is het wel even schrikken.


Maargoed dat ik connecties heb bij diverse autobedrijven, ik hoef tenminste lekker niet de volle mep te betalen :P

Wieger

Ik ben nog steeds wel tevreden met me michelins , die kleven ook aan het afvalt en ook met regen bevallen ze goed . Met sneeuw moet je deze totaal NIET hebben was een chaos vorige winter :S
Ze zitten er nu zo 25.000 km onder en moeten denk ik volgende zomer vervangen worden ( aan de voorkant ) en achter het ik Conti's eco nog wat maar die zijn ook goed en zeer stil net als de voorbanden .

Super Top

Ik haal mijn banden van autobandenmarkt.nl zelfs nog goedkoper dan wanneer ik het via m'n werk doe.


Ik ga ook voor de Bridgestones. Turanza's ER300 liggen op beide auto's. 195/50-15.
Heel erg positief over. Als je sportiever wilt gaan kun je naar de Potenza gaan in de varianten die ze daarvan hebben.


@Wieger.
Welke Michelin's heb je erop liggen? Energy Saver of Primacy HP?
De Primacy's zijn wel aardig. Energy Saver ben ik niet kapot van. We monteerden ze veel toen ik nog bij Citroën werkte.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Wieger

#18
Citim nga: Super Top ne Nentor 03, 2012, 12:20:48 PD
Ik haal mijn banden van autobandenmarkt.nl zelfs nog goedkoper dan wanneer ik het via m'n werk doe.


Ik ga ook voor de Bridgestones. Turanza's ER300 liggen op beide auto's. 195/50-15.
Heel erg positief over. Als je sportiever wilt gaan kun je naar de Potenza gaan in de varianten die ze daarvan hebben.


@Wieger.
Welke Michelin's heb je erop liggen? Energy Saver of Primacy HP?
De Primacy's zijn wel aardig. Energy Saver ben ik niet kapot van. We monteerden ze veel toen ik nog bij Citroën werkte.


Ik heb het over de Pilot sport 3 banden ;)
Die banden handelaar had deze toen in de aanbieding en waren 5 euro duurder P.P dan de potenza's dus vandaar deze keus .

Space Star 1.6

Vroeger waren maar 1 band er waren geen winter of zmerbanden. Dus waren maar 1 type band! Onze ouders reden gewoon op sneeuw. Natte wegdek enz. Dat waren dus harde bikkels  :P


DannyColt12v

Nee davey dat zijn domme mensen en zo  :-\


:))

Eagle1982

Ja zou ik ook zeggen, domme mensen hoor toen ze nog geen keuze hadden.


Je kunt nu beter op winterbanden gaan rijden, hoef je je rijstijl tenminste niet aan te passen.
Dat is beter enzo... :D :D




Space Star 1.6

Haha  :P ja vroeger haddn ze niet bestond ook niet:p nu is wel veiliger geworden

Wieger

tjah maar ook een klein beetje drukker en iedereen heeft tegenwoordig haast he :P

Evo driver

wat ik al gezegt had van de week jonguhh gewoon de potenza Re050A

4Koen63


4Koen63

Heb ze zonet besteld, dit topic mag dicht.