Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuwe Outlander 2012

Filluar nga robsel, Tetor 01, 2012, 08:51:21 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

robsel

Heeft iemand het nieuwe model Outlander al gezien of er in gereden bij de dealer ?
Zijn er Mitsu monteurs die de nieuwe Outlander al "bereden " hebben of een cursus hierin hebben gehad ?
Wordt het oude model al gedumpt......

Ik ben benieuwd naar de resultaten...... :P

gr

Stigter

Toevallig gisteren gezien bij de dealer, het is een beest van een auto om te zien, stuk forser dan zijn voorganger met de jetfighter grill.

Niet mee gereden.

1 ding snap ik niet, de ASX blijft wél zijn jetfighter grill houden, alleen hebben ze deze geupdate naar een andere bumper (in mijn ogen minder mooi). Ik dacht dat Mitsubishi juist een herkenbare neus wilde hebben voor alle auto's?

Waarom dan bij de Outlander hiervan afstappen? Outlander is wel een schitterende auto. Vooralsnog blijven ze volgens mij beide verkopen.

OutlandEric

Nee, nog niet live gezien en (dus) ook nog niet mee gereden. Op basis van de foto's ben ik niet enthousiast.

Waterkastanje

Mijn dealer heeft er een paar besteld, ik dacht een witte en zo'n koper of oranje kleurige, als ze binnen zijn ga ik zeker kijken.
Wat mij vooral interesseert, is de diesel-hybride.
Ik weet dat de benzine-hybride in staat zou zijn om 1600kg te trekken, dus ben ik benieuwd of de diesel-hybride versie, 400kg meer kan trekken zoals dit het geval is met de huidige benzine en diesel Outlanders.
Normaal wordt die aangeboden ergens in 2013 maar het zou me niet verbazen moest dit 2014 worden.
Het verbruik zou een fractie zijn van  wat de Outlander nu opdrinkt!
Wat het uitzicht betreft, de achterzijde vindt ik geslaagd (op basis van de foto's) net zoals Eric ben ik ook niet wild van de voorzijde, maar dat moeten we nog checken met de realiteit (maar ach, als je achter het stuur zit dan zie je dat niet :D als hij maar goed rijd!) ik vond de front van het prototype mooier.

cyberbob

IK vind het ook op basis van foto's niet echt mooi. Ze zetten weer een stap achteruit. Door die jet fighter neus weg te doen. En weer naar de oudere neus terug te gaan. De dealer zei het zelf ook.
Ik zelf krijg ook niet anders dan positieve reacties op de neus van men wagen. De meeste vinden dit de mooiste eigenschap aan de wagen.

Waterkastanje

Mijn dealer die hem uiteraard al heeft gezien vond hem wat braafjes uitzien, maar daar is wel iets aan te doen, ik zag er ook ooit heel braafjes uit (ik hou wel van een wolf in schapenvacht)

Waterkastanje

Op you tube staat er een rij-impressie van de nieuwe (benzine) Outlander gemaakt door Autoweek , met Marco Gorter.

shaolin53

Hebben hem al ruim 2 á 3 weken staan.... mijn 1e indruk vanaf de foto was zo van hmmmmmm. Toen ik hem in het echt zag was het van oh ja..... je ziet veel meer van het model en dat komt in het echt meer tot zijn recht, vind ik. Een hele nette Outlander die zo veel volwassener is van binnen

Willyv

41000 euro voor de meest luxueuze dieselversie op de Duitse Mitsu website. wel wat duur voor een Jap vind ik.

Evo driver

Wij hebben ze al volop rijden vanuit mmsn prachtige auto's. Van het weekend neem ik de demo mee naar huis

Wieger

Citim nga: Evo driver ne Tetor 05, 2012, 05:56:12 MD
Wij hebben ze al volop rijden vanuit mmsn prachtige auto's. Van het weekend neem ik de demo mee naar huis


Wat vervelend voor je Remco :p

robsel

Beste Remco,

We verwachten als de Mitsu expert wel een uitgebreide review,foto en wat voor type je gereden hebt .............. 8) 


gr

OutlandEric

Waar blijft de eerste indruk vooruitlopend op het uitgebreide verslag?!  :D

MiTsU

Ik ben ook wel benieuwd naar het verslag van onze razendsnelle verslaggever Remco  :P

Waterkastanje

#14
Gisteren mijn wagen in de garage gebracht voor 30.000km onderhoud.
En ja hoor de nieuwe Outlander stond daar te blinken, in Polar white versie en in Copper metalic kleur.
Ik moet zeggen dat de kleur "Copper metalic", in realiteit veel beter meevalt dan dat ik dusver had gezien op papier en internet.
De neus is nog altijd wennen, maar niet onverteerbaar, de achterpartij vindt ik zeer geslaagd, het dashboard is scandinavisch ergonomisch, het stuur eindelijk in diepte én hoogte verstelbaar.
De klokken(toerenteller en snelheidsmeter) zijn discreet aangepast, en ogen beter.
De draaiknop om de aandrijfmodus te selecteren is nu een drukknop geworden.
In de deuren, bij de versie die ik heb gezien, zijn carbonlook inlegstukken  gebruikt.
Kortom, de uitstraling van het gehele interieur geeft een degelijke indruk en tilt de Outlander op esthetisch vlak een klasse hoger.
De derde rij zitjes zijn nu wat aangenamer voor de passagiers die er gebruik van moeten maken, maar ze komen (ingeklapt, en ondanks het extra bergvak) het laadvolume niet te goede, ze komen redelijk hoog op in de koffer.

Hoop er binnenkort een proefrit met te maken.