Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

eclipse 2g info

Filluar nga united323f, Shtator 02, 2012, 03:07:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

united323f

Hallo beste Mitsubishi owners
ik ben op zoek naar en eclipse 2g om er een serieuse snellere auto van te maken
Rij nu in een Mazda 323f ba gestijled aka riced en nu ben ik toch op zoek naar iets serieuser en een auto met meer pit en waar je ook meer meekunt
en toen kwam ik bij de eclipse 2g uit omdat het ook nog een mooie auto is mijn vraag aan de kenners en met ervaring waar moet ik op letten bij aankoop buiten de bekende crankwalk
En wat kun je precies doen met het blok kun je op en standaard gsi blok en turbo op aansluiten als ik me niet vergis de 4g63 blok ( Europees) zo ja hoeveel bar druk kan die aan en is het 4g63 en laag of hoog compressie blok en wat zou die eventueel 2 turbos aankunnen?   Als die de goede onderdelen heeft  en hebben jullie en paar sites voor tuning onderdelen?  PS iemand ervaring met eclipse uit Duitsland halen?  Prijs ligt daar en stuk goedkoper groetjes united323f

Super Top

Hallo, (geen idee hoe je heet)


Zelf ben ik vooral bekend met de Colt/Lancer C50.
Voor de Eclipse kun je het beste Eclipse2G hier op het forum aanschieten voor vragen omtrent de 2e generatie Eclipse.
Crankwalk bij N/A 4G63 motoren heb ik zelf weinig over gehoord. Bij de turbo versies idd wel.
Wat betreft turbo drukken die een standaard 4G63 aankan zou ik je niet heel veel kunnen vertellen. Standaard staan ze op 0,5 of 0,7 bar. Wat maximaal is met standaard zuigers e.d. weet ik niet.
Met gesmede zuigers e.d. kun je hoger gaan.


Verder wil ik als tip meegeven. Stel je even voor in het voorstel topic.
Mensen zijn sneller geneigd te reageren als ze weten tegen wie ze het hebben.
Het is niet verplicht op dit forum maar het helpt wel.


Groeten, Tjalling (a.k.a. Super Top)
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Evo driver

Ik zou met het standaard spul niet hoger gaan dan met een piek van 0.3 ik zou als ik jouw was en dit soort projecten gaan beginnen een goede basis maken. Dus een evo 1-3 motor er in zetten en daarvanuit door gaan werken.

Eclipse2G

standaard blok reed ik op piek van 0,4/0,5 bar en wat remco zegt evo3 blok erin en dan verder gaan dat is ook mijn volgende project  ;)

united323f

Heey mensen bedankt voor de tips wilde zelf kijken wat de max was van de 4g63 motor om daar ook wat van te maken op kosten zal dan ook niet op buizuinigd worden en gewoon er ook echt voor te gaan zal inderdaad even goed over naa denken ook over de evo motor en kijken waar ook echt het meeste mee te doen valt harstikke bedankt voor de tips groetjes united