Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

C58 (gti 1800-16v) verkopen of slopen

Filluar nga eric-328, Korrik 25, 2012, 01:44:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

eric-328

Hallo,

Heb een geinteresseerde koper voor de circuit Colt GTI. Wanneer deze koop niet doorgaat overweeg ik om hem te slopen. Wat zouden jullie doen?
Auto is in een goede staat en loopt prima, maar wij hebben er vrijwel niet in gereden en hij neemt wel wat plek in.
Leuke goodies;
Koni Motorsport schroefset
Evo-3 fusees en remmerij (goede staat)
Rolkooi (schroef)
Goede kuipstoelen en 4-punts gordels.
Veerpootbrug voor.
Blok en bak in een goede staat!
4 x lmv
Uiteraard de GTI-bumpers
Hij mag voor een hele mooie prijs weg, maar in onderdelen zal hij meer waard zijn.





Lancer15gli

Heb wel interesse in de veerpootbrug en de voorbumper Incl binnenbumper als je hem uit elkaar gaat halen.


Wel zonde van die vette colt



Wieger

Pff het is wel eeuwig zonde als hij in onderdelen gaat deze colt is bijna een legende  ! de mensen die langer actief zijn hier weten wel waarom :P

eric-328

Heb een akkoord bereikt met een nieuwe koper, maar is pas rond op het moment dat hij betaald heeft..
Hoe heeft Cor hem dan legendarisch gemaakt?

Super Top

#4
Wat valt op aan deze foto's?

De linker is de mijne.

Hoop echt dat hij blijft. En ook dat de nieuwe eigenaar hier op het forum terecht komt.
Het is wel een van de bekendste C50's in de Nederlandse Mitsubishi scene.


Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

proditaki

De auto zal vast in onderdelen meer waard zijn. Wel eeuwig zonde.
Plus dat lang niet alle onderdelen even makkelijk verkoopbaar zijn en dat dus lang kan gaan duren.

Hoop ook dattie in goede handen komt.

eric-328

Voor alle duidelijkheid, ik verkoop de auto liever in z'n geheel. Het is een geweldige auto waar redelijk wat snelheid in zit. Hij mag nu voor een appel en een ei weg (900 euro) aangezien ik meerdere racers heb waar mijn tijd in gaat zitten.

eric-328

Aangezien de koper niet reageert en ik een X5 ga kopen en dus een trailer kan trekken gaat de Colt niet alleen blijven, maar ik ga hem weer in een dusdanige staat brengen dat hij deel kan nemen aan de DNRT-races. Nu maar eens gaan verdiepen hoe meer snelheid uit de auto te halen. ;)

mitsubishifreak