Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Zo maak je van een Mitsuishi Carisma een cabriolet......

Filluar nga robsel, Mars 21, 2012, 05:39:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

robsel


DannyColt12v


Space Star 1.6

goede voorbeeld voor mitsubishi ontwerper  :D

Eagle1982


mitsubishifreak


Super Top

Apart om het dak op die hoogte weg te knippen.
Wij knippen meestal lager af.
Enige reden die ik kan bedenken zou zijn dat er achterin ook mensen gezeten hebben.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

robsel

Kan ook zijn dat zij de voor en achterruit hebben laten zitten....................

Rob

Evo driver

Zo op de foto te zien zit er wel iemand achterin misschien een hulpverlener die bv de nek stabiliseerd of zo iets

Wieger

lijk wel of iemand achterin zit met een plastic zak over hem heen :P ?


evodave

als ze je onder een plastic zak stoppen ben je dan niet een beetje richting dood aan t gaan?

Super Top

Achterin zal een brandweerman/vrouw zitten die de nek van het slachtoffer stabiliseert.
Het plastic over de mensen is om ze te beschermen tegen glassplinters en dergelijke.
Heb zelf ook eens met de brandweer iemand uit een auto moeten knippen. Leuk is anders.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Evo driver

ik ook maar dan in een race auto.
Meisje ging knock out bij een klap en de auto ging gewoon rechtdoor en stopte in het gras. Was er als eerste bij en als eerste de eerste hulp er bij laten komen en die hebben de ambulance er bij gehaald. Toen moest hij opengeknipt worden omdat ze toen ze bij kwam last had van haar nek.

Geen risico en dak en kooi doorgeknipt maar ik zat er nog in en kreeg een helm en een zak over ons heen en dan merk je pas wat een rolkooi doet met een auto als het er uitgeknipt wordt dan is het net een blikje wat in elkaar zakt.