Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Tussentijds taxeren

Filluar nga Prowler, Prill 02, 2012, 01:39:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Prowler

Mannen, Dames, Vrienden,


Aangezien ik de komende paar maanden flink wat ga investeren in de FTO en haar (tis een dame ja :P ) pas volgend jaar opnieuw wil laten spuiten, vroeg ik me af... Is het een slim idee om de FTO tussentijds te laten taxeren? Want de dagwaarde is namelijk ook niet echt hoog (mocht de FTO total los worden gereden) en dan kan ik haar ook gelijk GOED verzekeren.

Michellefto

Kun je haar niet verzekeren op een persoonlijk gebaseerde dagwaarde ?? Dat je aangeeft dat jij denkt dat ze 4000 euro waard is en dat je daar de premie voor betaald ?

Even taxeren kost ook weer 150 euro en het rapport is maar 1 jaar geldig .. Ken trouwens wel een adresje waar het rapport 2 jaar geldig is ..

mitsubishifreak

in belgie komt er een expert bij die de waarde schat op uiterlijk en kilometerstand
mijn gt is vorig jaar geschat op 35000euro
maar vergeet niet hoe meer waarde, hoe meer verzekering je betaalt dan
dit hangt ook een beetje van je verzekering vanaf
als je in veilig belgie woont is dit handig ;D

Evo driver

neem eens contact op met marco van marotaxatie's

Prowler

#4
Citim nga: Michellefto ne Prill 02, 2012, 04:07:17 MD
Kun je haar niet verzekeren op een persoonlijk gebaseerde dagwaarde ?? Dat je aangeeft dat jij denkt dat ze 4000 euro waard is en dat je daar de premie voor betaald ?


Heb ik bij diverse verzekeringen hier in de buurt geprobeerd, maar ze willen hoe dan ook een taxatierapport zien :( ....

Citim nga: mitsubishifreak ne Prill 02, 2012, 10:26:29 MD
maar vergeet niet hoe meer waarde, hoe meer verzekering je betaalt dan
dit hangt ook een beetje van je verzekering vanaf als je in veilig belgie woont is dit handig ;D


Daar ben ik idd van bewust, maar ik wil de persoonlijk FTO zo goed mogelijk verzekerd hebben, dus allrisk :)


Citim nga: Evo driver ne Prill 03, 2012, 05:18:25 MD
neem eens contact op met marco van marotaxatie's


Ik zal daar eens gaan kijken, tnx voor de tip :)


Wieger

http://www.marotaxaties.nl/


vorige eigenaar van de space star van me ouders :D

Space Star 1.6

Citim nga: Wieger ne Prill 04, 2012, 08:30:53 MD
http://www.marotaxaties.nl/


vorige eigenaar van de space star van me ouders :D

achterveren uit jullie auto gekocht zit eronder mijne  :D

Evo driver

Mmmm misschien na de schade opbouw toch maar even een afspraak maken bij marco....