Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

meetings

Filluar nga Bart, Nentor 30, 2011, 11:23:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Space Star 1.6

hmm zal ik emmer meenemen of niet  :P  dalijk staat echt vol vliegjes op mijn voorkant haha  :D

Prowler

Citim nga: Space Star 1.6 ne Dhjetor 04, 2011, 01:45:09 MD
door de wasstraat ? :D  heb hier gratis kaartjes liggen haha  :P


Wasstraat vermijd ik altijd :). Ik doe liever zelf de auto schoonmaken, ben dan wel een volle dag mee bezig, maar alle plekjes zijn gedaan waar een wasstraat niet bij kan...


Sowieso neem ik naar de jaf een emmer, doeken, schoonmaakspul en een jerrycan met water mee, mocht iemand dit nodig hebben ;).

Space Star 1.6

Ik ga alleen wasstraat in de winter. Te koud bij mij voor de deur haha  :P  Inderdaad sommige plekken niet, daarom voor de deur velgen goed poetsen, spiegels :P
In zomer altijd zelf wassen  :)

Ik neem bij JAF: Spray Wipe, doekjes en glasreiniger van Provision anti regen  :D  zonder water  8)  en wordt ook nog lekker glad op laklaag  8)  Soort van poets, shampoo, en water in 1 fles :P

1 dag tevoren van JAF: Auto wassen, poetsen met hardwas, kunstofgel, glasreiniger :D

evodave

volledig poetsen met meguiars paint cleaner daarna deep crystal polish en afmaken met deep crystal wax
kost wel wat maar dan heb je ook wat ;)
dan niet te hard rijden en dan kan je de vliegjes er vrij makelijk vanaf halen ;)
gr evodave

Sanne215

Citim nga: Coltje-Corine ne Dhjetor 04, 2011, 11:14:53 MD
Als je je verveelt, mag je de mijne ook doen, ik ben er uiteraard ook weer met me coltje bij!
Zandvoort, haha, 3x niezen en we zijn er 8)

Haha dat zien we tegen die tijd wel. Wij hebben zelfs 's ochtends nog genoeg tijd om thuis de auto te wassen :P