Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

meetings

Filluar nga Bart, Nentor 30, 2011, 11:23:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Bart

Allo mitsu's

Ik ben heel erg benieuwd hoe ik er achter kom waar en wanneer er meetings worden georganiseerd of autofestivals. Zijn er bijvoorbeeld japanse auto meetings? Ik ben zelf nog nooit naar zoiets toe geweest en het lijkt me heel erg leuk om te zien waar anderen mee bezig zijn met hun hobby.
Groetjes
Bart

Sanne215

29 april 2012 op Zandvoort het Japans Autofestival

Prowler


Bart

Moet je je daar voor inschrijven of niet?

graafie

Als je de Meetings van het MOC wil volgen kan je dat hier doen.
http://www.mitsubishi-owners-club.nl/index.php?option=com_content&view=category&id=87&Itemid=58
Dacht alleen wel dat je dan lid moet zijn van het Moc.

verder worden er wel vaker op het forum meetings gemeld, waar je zo naar toe kunt.
Gr Henk
Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste

Sanne215

Als je lid ben van de MOC mag je met je auto op de clubstand staan. Het is wel een hele leuke dag om te komen. Er staan veel clubs en er wordt ook wel geraced.

Space Star 1.6

Mijn auto daar staan ... neee  :P  ziet toch er niet uit tussen sports auto's :P

GHINO

Tja... de mega achterspoiler heb je al .....
Dus why not ;D

Bart

hihi ja wat extra downforce is nooit verkeerd toch?;)
Ok ja ik ga me zeker even inschrijven om lid te worden van de club want het lijkt me wel leuk om daar eens aan mee te doen! Waarschijnlijk zien jullie me wel een keer verschijnen op een meeting van MOC. Japans auto festival even googlen 8)

Chaoth

Citim nga: Space Star 1.6 ne Dhjetor 01, 2011, 05:49:52 MD
Mijn auto daar staan ... neee  :P  ziet toch er niet uit tussen sports auto's :P

Ik sta er anders ook bij hoor :P

Space Star 1.6


Sanne215

Bij MOC maakt het toch verder niet uit wat voor auto je hebt? Als het maar een Mitsubishi is :P.

just_me

#12
Citim nga: Sanne215 ne Dhjetor 01, 2011, 08:41:15 MD
Bij MOC maakt het toch verder niet uit wat voor auto je hebt? Als het maar een Mitsubishi is :P .

klopt helemaal Sanne!

er staan dan allerlei mitsu's van de celeste tot aan de ASX van een colt tot aan de evo.
dat maakt het juist zo leuk  ;D

dus als jij er met je space star komt davey dan is er weer een gaatje gevuld want volgens mij hebben we er op het Japans auto(sport) Festival nog geen space star tussen gehad de laatste 2 jaar :)


gr Kevin.

DannyColt12v

Ben ook present alleen nog geen idee bij welke stand  :-\

Aangezien ik rond hobbel bij street force en weet de opkomst nog niet van hun..

Prowler

Citim nga: Bart ne Dhjetor 01, 2011, 08:01:07 MD
hihi ja wat extra downforce is nooit verkeerd toch? ;)
Ok ja ik ga me zeker even inschrijven om lid te worden van de club want het lijkt me wel leuk om daar eens aan mee te doen! Waarschijnlijk zien jullie me wel een keer verschijnen op een meeting van MOC. Japans auto festival even googlen 8)


Juist, gewoon aanmelden en komen :D