Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

meetings

Filluar nga Bart, Nentor 30, 2011, 11:23:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo driver

Ik ben er uiteraard bij !!!! Eigenlijk vaste meeting waar ik bijna tot altijd bij ben alleen 2 jaar geleden nog op assen bij de Lancer evolution History Line gestaan alle evo's op een rij

VAn de lancer turbo tot aan de evo X was erg apart om dat te zien en ook nog in alle kleuren !

Gr. remco

Space Star 1.6

Citim nga: just_me ne Dhjetor 01, 2011, 11:17:09 MD

klopt helemaal Sanne!

er staan dan allerlei mitsu's van de celeste tot aan de ASX van een colt tot aan de evo.
dat maakt het juist zo leuk  ;D

dus als jij er met je space star komt davey dan is er weer een gaatje gevuld want volgens mij hebben we er op het Japans auto(sport) Festival nog geen space star tussen gehad de laatste 2 jaar :)


gr Kevin.

Okee IK KOM  ;D  Space star komt eraan !! 8)

Bart

Citim nga: Prowler ne Dhjetor 02, 2011, 10:02:30 PD

Juist, gewoon aanmelden en komen :D
haha verzoek om aan te melden is gedaan nu nog wachten op reactie :)  Dan ben ik zekers ook van de partij!

Sanne215

Ik kom ook met mn Colt, dat wordt weer poetsen :P

Wim

Citim nga: Space Star 1.6 ne Dhjetor 02, 2011, 04:47:42 MD

Okee IK KOM  ;D  Space star komt eraan !! 8)

Mijn vorige Mitsubishi, een Space Star met lichtmetalen wielen en dakspoiler heeft er ook vaak bijgestaan en mijn Colt daarvoor met dakspoiler en wieldoppen heeft er ook een aantal keren gestaan.

Het is inderdaad als het maar een Mitsubishi is!
lid van het bestuur van de Mitsubishi Owners Club


Mitsubishi ASX 1.6 Intense 2011
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense Wagon G3 2007     
Mitsubishi Space Star 1.6 Comfort 2002
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1997
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1993
Mitsubishi Colt 1.5 GLi 1991

Space Star 1.6

Oh dat wist ik het niet  :D  Ik kom zeker !  :P  leuk dat je een space star had  :)

Wieger

waarschijnlijk kan ik met het JAF niet ( werken ) maar met Belgie en Nijverdal ben ik volledig beschikbaar :D

Chaoth

Hoe moet ik mijn auto dan wassen, Wieger? :P

Space Star 1.6

door de wasstraat ? :D  heb hier gratis kaartjes liggen haha  :P

Sanne215

@ chaoth dat wordt zelf een emmertje meenemen :P. Had je die vorig jaar niet meegenomen dan?

Chaoth

Toen heb ik het spul van Wieger gebruikt :P (Had er zelf niet om gedacht)

Sanne215

Haha vandaar, dan maar showen met vliegjes op de voorkant :P

Wieger

haha sorry Kim !  :P  nu moet mag je zelf met je vingertjes het kadaver eraf peuteren haha !
Ik baal er echt van dat het precies in me werk week valt net als Koninginnedag :s kunnen ze niet een week verschuiven ofzow :S  ::) 

Coltje-Corine

Citim nga: Sanne215 ne Dhjetor 02, 2011, 05:49:08 MD
Ik kom ook met mn Colt, dat wordt weer poetsen :P

Als je je verveelt, mag je de mijne ook doen, ik ben er uiteraard ook weer met me coltje bij!
Zandvoort, haha, 3x niezen en we zijn er 8)

Wieger

nou dan heb je dat niezen van mij nog niet gehoord !