Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mitsubishi Mobiliteits Service vs ANWB Wegenwacht

Filluar nga pbrunier, Nentor 26, 2011, 01:42:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

pbrunier

Bij de Lancer heb ik tegenwoordig een zogenaamde Mobiliteits Service. Mitsubishi beweert dat ik het abonement op de Wegenwacht op kan zeggen.
Is dit echt zo, of zit er misschien een addertje onder het gras? Wie heeft er ervaring met deze service?
Ik heb nu een Wegenwacht Europa Service incl Woonplaats inc Vervangende Auto Service in Binnen en Buitenland.

robsel

Ik heb ook Mobiliteits service van Mitsubishi en geen wegenwacht. Ook toen ik een lease auto reed had ik ook  geen wegenwacht. Volgens mij dekt de mobiliteits service voldoende in Nederland en Buitenland. Je bent wel verplicht de jaarlijkse onderhoudsbeurten bij de Mitsu dealer te doen.
Lid worden van de ANWB is leuk als je iets in de ANWB winkel wilt kopen de rest van de info voor vacantie vind je simpel op internet.
Ik heb dit jaar ook mijn garantie voor 2 jaar kunnen verlengen opmijn Mitsubishi.
Maar mijn Mitsubishi Outlander laat mij nooit in de steek....................... :P

gr

Stigter

#2
4 jaar rond gereden met een Fiat die ook die service kent, echter voor de zekerheid toen wel mijn wegenwacht europa gehouden, nu heb ik toevallig wel mijn wegenwacht service opgezegd, maar heb wel de ANWB lidmaatschap behouden. ANWB is meer dan wegenwacht service, wanneer je ongeval of wat dan ook hebt helpen ze je ook.

Bovendien, mocht je tijdens een reis bijvoorbeeld een been breken, geloof niet dat de Mitsu service je thuis brengt, dat doet de ANWB wel (en eventueel je partner etc)

Voor pech onderweg is de MMS naar mijn mening voldoende, maar wil je iets meer zekerheid voor nog geen 20 euro per jaar, dan behoud je je anwb lidmaatschap!

PS, ik werk niet bij de ANWB, maar heb juist in oktober hier heel goed over nagedacht.. (en op tijd opgezegd, moest voor 15 november)

Wieger

ik heb hem ook bij me Galant zitten . de voorwaarden was dat je auto niet meer dan 2 ton heeft moeten gedraaid en afentoe onderhoud bij de mitsu dealer . maar bij ons deden ze er niet zo moeilijk over om eentje voor me galant aan te vragen ;)