Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ASX onderdelen nodig.....

Filluar nga robsel, Nentor 08, 2011, 06:00:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

robsel

Als je nog velgen of een NAVI of iets anders nodig hebt van een ASX............ :-*

Er staat een Total Loss ASX op Marktplaats bij Mitsubishi onderdelen !!!! :P 

  Mitsubishi ASX 2011 Verschillende onderdelen ( km 20.904 ) Km stand: 20904

RAAR MAAR ALLE AIRBAGS ZITTEN ER NOG HEEL IN....................................... :-[

gr
Rob

Chaoth

Dat hebben ze dan snel gedaan....

Surferdude


Eagle1982


Eagle1982

#4
Ik vind het sowieso een hele vreemde schade.
Aan de ene kant zou je zeggen de wagen stond mogelijk stil en zou geramd kunnen zijn door bijvoorbeeld een vrachtwagen.
De bestuurderskant is gewoon gescheurd lijkt het.


Maar aan de andere kant heb je meer een schade van een aanrijding en dan is het inderdaad vreemd dat de airbags er niet uit gekomen zijn.


Ook de achterkant heeft een dreun gehad zo te zien...

jesse2g

Hebben de het stuur e.d. niet gewoon dicht gedrukt? Ik zie wat wits bij het dashboardkastje bungelen.. kijkt er verdacht veel op :)
Moet iig een lelijke knal/kettingbotsing zijn geweest ofzo

Evo driver

Ik denk ook dat de auto geparkeerd heeft gestaan de airbags zijn idd niet uitgeklapt. Van de asx zit de bestuurders airbag bovenop/half boven je dashboard kastje. En dat gescheurd kan wel want het zijn plastick schermen. De klap was iig niet zachtjes gegaan

robsel

Komen de Airbags er niet uit als de auto stil staat en je kontakt niet aan staat ?
Dan moet je niet in een geparkeerde auto gaan zitten of bij een brug de motor uit zetten denk ik als er eentje van achter op je knalt !

gr


Eagle1982

Airbags worden pas ingeschakeld op het moment dat je de sleutel op contact draait.
Je ziet dan ook dat de installatie gecheckt wordt middels het lampje in het dashboard.


En inderdaad als je de motor afzet dan is het SRS uitgeschakeld.
Er wordt dan van uit gegaan dat er geen personen in de auto aanwezig zijn die beschermd moeten worden, mocht er een aanrijding plaats vinden, dan kan de schade aan interieur beperkt worden.
Op het moment dat je klap van achteren krijgt heb je meer aan een juist ingestelde hoofdsteun, airbags helpen je dan niet echt verder.  ;)
Over het algemeen weet je wel zeker dat je auto total loss wordt verklaard als de airbags eruit gekomen zijn.








Chaoth

20.000 km en dan al zo eindigen.. Echt balen!

DannyColt12v

zo'n gevalletje hadden wij ook op de zaak van een klant,de hele voorkant aan stront..
radiateur lag op het blok,motorkap 3 keer opgevouwen tegen de voorruit etc..

maar geen airbags af gegaan,die sensor zit in de voorbumper balk en was niet geraakt..

Eagle1982

Hebben ze de bumperbalk te sterk gemaakt  :P
Maar volgens mij zijn er ook installaties waarbij de airbags geactiveerd worden boven een bepaalde snelheid.
En sensoren die de vertraging meten, en niet indruk of luchtverplaatsing.


Correct me if I'm wrong... :-\

DannyColt12v

Voor zo ver ik het weet als die front impact geraakt met bepaald aan G kracht dan
Knallen de Rbeks eruit athans bij subaru dan.

Evo driver

Hij meet de vertraging van de SRS ecu. Daar zit een soort kogeltje in dat de vertraging meet en gaat hij rollen naar 1 kant toe dan weet hij precies welke airbags er af moeten gaan. Dit ook dmv de sensoren in de auto.