Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Winterbanden met velgen.

Filluar nga Space Star 1.6, Shtator 18, 2011, 11:20:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo driver

Gave foto's :D en dat met 1 hand :D

Wat voor "hobby" auto heb je er bij dan ben wel beniewd. Maar remmo niezen ken ik wel van diverse boekjes die kan wel serieus goed rijden zeg maar :D

Het is en blijft altijd een gok als je met je auto gaat "spelen" en de ruimte moet er idd wel zijn anders doe ik het ook niet ben ook geen prof hahahaha.


OutlandEric

Citim nga: Evo driver ne Shtator 27, 2011, 11:53:51 MD
Wat voor "hobby" auto heb je er bij dan ben wel beniewd. Maar remmo niezen ken ik wel van diverse boekjes die kan wel serieus goed rijden zeg maar :D
Remmo met mij ernaast op de epoxy-cirkel  :D  :

  ;)

Space Star 1.6

#62
Zo vandaag nieuwe voorbanden erop. Opvolger van 4 seasons vector. EAGLE VECTOR EV-2 + 195/55 R15 85V met M+S symbool uit 2011.

Ik ben blij met banden maar ook niet blij met velgen. Er zitten vuil erin, licht gekrast. Heb vandaag half uur poetsen poetsen tot vuil weggaat. Een deel blanke lak is eraf  >:(  vuil moeilijk weg te krijgen. Nu is die wel weg en schoon. Van de week een deel blanke lak erop.

Nu even sparen voor achterbanden :P  Het heeft me 280 euro gekost deze voorbanden.


Groet.