Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Onderdelen (veiling)

Filluar nga robsel, Shtator 13, 2011, 09:13:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

robsel

Ik kwam een veiling tegen van een garage in Spijkernisse met heel veel MITSUBISHI onderdelen,
kansje om goedkoop iets nieuws te kopen of speciaal gereedschap:

Mitsu Velgen, banden,navigatiesystemen en heel veel meer.................. :P

http://beusekom.nl/auction/default.asp?SaleID=538&asub=&lotDisplay=cat

gr
Rob

Space Star 1.6

#1
tjonge kan je echt heel goedkoop kopen als je bij 30 euro blijft voor mooie velgen  :o   achterspolier van evo 20 euro,

Mooie mitsubishi velgen vanaf 5 euro, mad verlagingveren 15 euro  :o :o :o :o   recaro sportstoelen 30 euro  :P

OutlandEric

Thnx voor de tip!
Vandaag (onder voorbehoud van gunning) een mooie set 18" velgen gescoord

Zijn er nog meer forumleden die iets hebben gekocht op deze veiling?

Space Star 1.6

nou ik had 4 partij mitsubishi velgen 6Jx14 geboden 20 euro was ik de hoogste en kwam ik thuis zag ik 35 euro staan >:(  helaas :(  Hij stond al paar dagen lang op 15 euro.

OutlandEric

Tja, zo werkt dat inderdaad (niet) bij online veilingen. Je moet er de laatste 10 minuten bij zijn. Eerder bieden heeft weinig zin, het gebeurt in de laatste 10 minuten en dan dan gaat het bij gewilde objecten vaak hard  ::)

robsel

Eric,

Best een goede koop die velgen, inderdaad liep hij aan het eind snel op. Al met al koop ik vaak op veilingen en vond dat op deze veiling de biedingen vrij laag waren en dat voor originele Mitsu onderdelen. Ik ben helaas op vacantie en kon niet meebieden maar er zaten leuke zaken bij zoals de Pioneer CD en Mitsu dvd set met infra rood koptelefoons . Ook het nieuwe radio front + autokluis en nog wat voor € 20,- is voor niets.
Nu nog mooie (winter) banden op de velg , wat voor merk neem je ?

gr
Rob

Space Star 1.6

Citim nga: OutlandEric ne Shtator 18, 2011, 08:42:50 PD
Tja, zo werkt dat inderdaad (niet) bij online veilingen. Je moet er de laatste 10 minuten bij zijn. Eerder bieden heeft weinig zin, het gebeurt in de laatste 10 minuten en dan dan gaat het bij gewilde objecten vaak hard  ::)

Ja ik had 'sochtneds 6 uur geboden want ik moest werken tot 4 uur. Daarom gaat het niet lukken. :(

Chaoth


Space Star 1.6

dat wel, maar ik gebruik internet alleen achter de pc :P  als ik smartphone had dan gebruikt ik heel weinig  :o  en je moet ook nog per maand gaan betalen :P

Chaoth

Dat valt je mee hoor.. Ik dacht ook dat ik nooit inet zou gebruiken op me foon.. Zit er toch regelmatig op :) Weinig mobiel, maar via mijn draadloze netwerk.. :)

En als je toch eens internet nodig hebt, dan heb je het bij de hand. Erg handig. :)

Space Star 1.6

ja dat wel ik wacht wel tot mijn mobiel kapot gaat haha  :P

Ik ben dag en nacht zoeken naar winterbanden met velgen  :(  ze zijn zo duur meer dan 400 euro. ik wil tot 250 euro haha lukt toch niet  :P

OutlandEric

Citim nga: robsel ne Shtator 18, 2011, 09:41:25 PD
Eric,

Best een goede koop die velgen, inderdaad liep hij aan het eind snel op.
(...)
Nu nog mooie (winter) banden op de velg , wat voor merk neem je ?
Ja, ben ook tevreden met de prijs. Eerder vertelde de dealer me dat ik voor 18" velgen € 200 / velg moest rekenen. Nu ben ik incl. opgeld ± € 115 / velg kwijt  ;D , wat ik ook zou moeten betalen voor (niet-originele) 16".

Welke winterband is afhankelijk van leverbaarheid, die beperkt blijkt te zijn helaas, en uiteraard prijs. Op basis van testresultaten gaat mijn voorkeur uit naar Michelin Latitude Alpin met op de tweede plaats Vredestein Wintrac en als outsider Nokian WR G2.

OutlandEric

Het is de Vredestein Wintrac4 geworden.

Dat kostte wel wat moeite, want wat bijken 225/55-18 winterbanden slecht leverbaar  :o . Een grote bandenleverancier hier in de buurt heeft alleen Toyo liggen en durft van de overige merken niet eens te zeggen of deze nog dit jaar worden geleverd, een andere grote bandenleverancier heeft in heel NL op één locatie nog 4x Michelin liggen. De Vredestein banden nu gekocht bij Euromaster. Lagen niet op voorraad bij het filiaal en ook niet centraal. De centrale inkoper reageerde niet (snel genoeg) op de vraag of de banden konden worden geleverd en toen heeft de filiaalhouder zelf naar Vredestein gebeld en meteen een set voor me gereserveerd, want slechts beperkte voorraad. Als het goed is worden de banden vandaag op het filiaal afgeleverd .....