Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

STEENMARTERS

Filluar nga F-meister, Prill 17, 2011, 10:09:30 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

F-meister

Tja ze knagen aan je rubber onder de motorkap.
Afgelopen week radiateur slang lek,  koelvloeistof vloeide goed uit de tand afdrukken.

Nog meer lui die er last van hebben ?

Surferdude

Nee, wel last van z'n zusje de Steenspringster... op m'n motorkap..  :o


Chaoth



ÔkkoH

Redelijk wat last van gehad, maar inmiddels een marterverschrikker van Conrad (www.conrad.nl) onder de motorkap geplaatst en op mijn vaste parkeerplek gaas (onder de motorkap en voorwielen) op de stenen gemaakt (voelt kennelijk niet lekker aan de pootjes). Sindsdien geen last meer, en dat is inmiddels 4 jaar zo.
Sterkte.

F-meister

Heb dus nu al een klein half jaartje 2 wc blokjes    citroen onder de motorkap hangen, niks geen last meer gehad of die steenmarter heeft eindelijk een kogeltje van lood door zijn koppie gekregen.

DannyColt12v

Totaal geen last van :D en van steenslag ook niet die carbon folie is heeeel erg slijtvast
Ben er mee naar duitsland geknald en terug en tot op heden nog geen krasje,putje of wat dan ook erin :D

Wieger

ik heb nog nooit van die beestjes gehoord maar lijkt me een dure kwestie . Kan je hier ook voor verzekerd worden dan ?

Chaoth

Valt het dan niet onder: van elk van buitenaf komend onheil?

Gaat je bonus/malus wel naar de klote, dus of je er wat mee opschiet....

DannyColt12v

In de stad gaan wonen jonguh BAMM :p

Evo driver


F-meister

Woon ook in de stad hierbij een handige afbeelding.



Rood blokje waar de steenmarters worden gezien.

Zag vandaag ook iemand die een houten frame met gaas had en zo onder het motorruim schoof.
Ook een slim idee als het niet gejat wordt tenminste.

Djogum

We hebben 1 klant waarbij dit jaar al 4 x de ruitensproeier slang zijn doorgeknaagd,
nu met een "ongedierte werend" goedje ingesmeerd.
Nu al een paar maanden niks van de beste man gehoord.