Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Afdicht dop kofferbak

Filluar nga cvoyo, Tetor 12, 2011, 08:20:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

cvoyo

Hallo,

De afdicht dop (?) of iets wat daar op lijkt, van mijn kofferbak is helemaal door geroest:



Wie weet waar ik een nieuwe kan krijgen? Google levert helaas niet zo veel op. Of ik gebruik de verkeerde zoekterm.
Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

robsel

Gokje.....
Is volgens mij een gat waar het chassis mee op de lopende band in de fabriek werd vastgezet. Dop is vaak moeilijk goed eruit te krijgen is mijn ervaring
Wat ik zou doen is goed ontroesten ( plaatwerk erom heen is vaak weggerot en poreus) en dan een plastic dop ervoor zoeken die erin past en het overige plaatwerk ter plaatse goed in de menie te zetten en daarna in de Tectiel of bodembescherming.

Succes.....

Evo driver

Geef je chassisnummer eens hij geeft wel aan dat het een los onderdeel is maar geen nummer dus misschien heb ik het chassisnummer nodig om het nummer te voorschijn te toveren

gr. remco

cvoyo

Het chassisnummer is C62ASNDE0L6.

Evo driver

Dar heb ik niets aan dit is de modelcode. Ik heb het chassisnummer nodig Staat op je schutboard en op je kentekenbewijs

gr. remco

DannyColt12v

bij mij cj is het precies het zelfde :D
ik heb er een fles rustyCo er over heen gegooid en laat sudderen haha alle roest is bijna weg..

Soolman

ik denk dat je dit soort info al hebt, maar beter teveel info als geen.

[verwijderd door de beheerder]

cvoyo

Bedankt voor de reacties.

@ Evo driver: Mn echte chassisnummer is JMBSNC62AKU450735. :-[


Evo driver

Mmm heel raar hij geeft wel een los onderdeel aan maar het nummer is onbekend ???? Dus niet los leverbaar. Dus denk ik dat het loshalen en schuren en spuiten wordt. Meestal zitten ze er in gelijmt en na de jaren wil de lijmlaag nog wel eens loslaten andres in de auto schuren en overspuiten

cvoyo

Raar, maar als ik hem ga schuren blijft er weinig over. Dat ding is helemaal doorgeroest. Doordat ik op die dop tikte zit er nu een gat in. Dus ik ga opzoek naar iets dat ook past. Nu heb ik er een rond stuk rubber ingeduwd, dat houd hopelijk het water tegen.

Soolman

een leverancier van kunststof onderdelen is www.skiffy.nl , misschien zit er wat bij.
kijk eens hier kappen en doppen  >  beschermstop   >  serie 061

cvoyo

Citim nga: Soolman ne Tetor 14, 2011, 08:16:04 MD
een leverancier van kunststof onderdelen is www.skiffy.nl , misschien zit er wat bij.
kijk eens hier kappen en doppen  >  beschermstop   >  serie 061

Bedankt, dat is precies wat ik nodig heb. Nu moet ik alleen ff kijken wat precies de maat is.