Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

auto kopen

Filluar nga k-92, Shkurt 23, 2011, 08:38:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

k-92

heej......

rijd nu een lancer 1.6 beetje stoer uiterlijk,

en wil wat snellers

wat zou een logische keuze voor mij zijn....

moet sportief zijn en beetje kracht hebben...

budget tot 6.000

alvast bedankt

Wieger

#1
http://link.marktplaats.nl/425242825

mitsubishi FTO kom wel aardig van ze plaats ;)

k-92

#2
ik wil geen rechtsgestuurde auto

Evo driver

#3
hoezo niet ??? Ik was er na een week aan gewend. maar dat is ieder zijn keuze natuurlijk.

Een opvolger tsja wil je mitsu blijven rijden of naar een ander merk ?

Chaoth

#4
Ik zou gewoon voor rechtsgestuurd gaan. Veel Mitsu's, zoals de FTO en Evo's zijn vaak import en rechtsgestuurd.

Wil je een Europese FTO of evo, dan betaal je hier een stuk meer voor, als ze überhaupt te vinden zijn.

Edit: voor dat budget zou je ook nog een motorswap naar een evo-blok kunnen overwegen. :)

Surferdude

#5
MR2 SW20?

k-92

#6
najah liefst wel mitsu majah impreza trekt me ook erg aan.... omdat ie op lancer lijkt en toch vaak links gestuurd is

k-92

#7
wil zoiezo nog wel tot eind 2011 begin 2012 in deze lancer rijden maar kijk toch wel rond naar iets snellers:P

eerst mijn groot rijbewijs halen......

Evo driver

#8
die heb je niet nodig hoor voor een impreza :D:D:D

Chaoth

#9
Citim nga: "k-92"najah liefst wel mitsu majah impreza trekt me ook erg aan.... omdat ie op lancer lijkt en toch vaak links gestuurd is

Wil je klappen hebben? :P  :lol:

Een (lelijke overdone) Impreza lijkt in de verste verte niet op een (superstrakke) Lancer!  :twisted:

k-92

#10
het liefst blijf ik mitsu rijden majah.....lancer evo is wel buiten budget:P

Evo driver

#11
een mooie evo 1 2 3 uit engeland is een stuk voordeliger !!! www.pistonheads.com

Chaoth

#12
Ik snap geen zak van die site. Staan helemaal geen auto's te koop? :P

Evo driver

#13
whahahah je moet de site een beetje kennen

Dan bovenaan op classified drukken dan krijg je onderstaande link

http://www.pistonheads.com/sales/

Rayner

#14
Citim nga: "k-92"het liefst blijf ik mitsu rijden majah.....lancer evo is wel buiten budget:P

Een goede Scooby is net zo duur als een evo ;) Besides, het verbruik van een Scoob ligt ook hoger door de flat-4 motor!