Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

zekering en of verlichting middencolsole carisma 97.

Filluar nga v-type, Dhjetor 29, 2010, 06:41:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

v-type

Hoi. bezit een carisma uit 97. vandaag kwam ik erachter dat de verlichting die achter de aanjager en de verwarming, en wind richting  stel knop zit op het midden console en mee was opgehouden!

gevarenlichten en achterruit verwarming branden wel.. de rest trouwens ook..


:Iemand enig idee waar ik deze zekering kan vinden en hoe ik dit kan oplossen.

het gaat alleen op de lampjes achter de verwarming stel knop, aanjager stel kop en de knop om te lucht mee te sturen.

Met vriendelijke groet

Vincent.

v-type

Na enig denk werk over het lezen van andere gelijk matige topic's over dit onderwerp ben ik tot conclusie gekomen dat het me te veel gepriegel is. :oops:

Heb daarom maar ff een afspraakje gemaakt bij mitsubishi de jong in almere. op 07-01-11 wordt m'n midden console verlichting gemaakt:D.

Met vriendelijke groeten Vincent v Dam.

Bij deze ook al vast een fijne jaarwisseling toegewenst.

Evo driver

Van hetzelfde natuurlijk !

Maar opzich is het te doen met een beetje geluk. Jij hebt nog de mazzel dat je het oude type hebt dan is het een stuk makkelijker. Je moet even het bovenste gedeelte loshalan van het dashboard en even de kabel loshalen die op de kachelunit zit (de kabel van de koudelucht stand) Roosters kunen uitelkaar vallen dan weer even rustig weer terug monteren.

Dan de schroeven loshalen en de radio verwijderen en dan kan je het middenpanneel er uit halen. Dan de ik dacht 4 schroefjes loshalen of je kan er zo al bij, maar er zit een soort beugel wit van kleur van de ene kant naar de andere kant van het paneel van je kachel even losklikken dan zie je 2 lampjes zitten even vervangen en klaar is kees

gr.remco

Excellent

#3
Misschien aansluitend op jou verhaal heb ik een vraag.

Ik heb sinds een paar dagen een Carisma uit 97. Er zit cpv op zonder sfstandsbediening.

Als ik de bestuurderskant open draai met de sleutel gaat alleen deze deur open.

Als ik de passagiers kant open draai gaan álle deuren open, kan ze niet sluiten hier. Blijven open.

Als ikde kofferbak open draai gaan álle deuren open. Kan ze ook op dit
punt niet allemaal sluiten?

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt

Evo driver

Er zitten kleine schakelaartjes op het cilinderslot in de deur. Misschien is daar wat mee aan de hand.

In je achterklep komt wel vaker voor zit de bedrading die vanaf de body naar de achterklep toe gaat in een rubberen tule die je kan zien zitten aan de linkerkant. Haal het rubber eens los en trek een beetje aan de bedrading deze gaan wel vaker stuk door het vele bewegen van de achterklep.

Gr. remco



Ps. je hebt toch neit die auto gekocht zit er dan niet iets van garantie op dan ??

Excellent

#5
Bedankt voor je reactie.
Ik ga de punten die jij aangeeft ff checken.

Ik heb 3 maanden garantie idd.
Maar wil niet voor ieder wissewasje (ofzoiets) naar de dealer gaan.

Zo leer ik mijn auto tenminste kennen.